Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mióta megérkezett az új...

Mióta megérkezett az új iPhone-om, sikertelen kártyás foglalások jönnek az Apple.com-tól a számlám felé. Miért lehet?

Figyelt kérdés
Rendeltem az Apple.com magyar oldaláról ide Magyarországra egy új iPhone készüléket. A rendelés leadásakor meg kellett adnom a bankkártyám adatait. Amikor a rendelést véglegesítettem, még nem vonták le rögtön a telefon árát, néhány nappal később viszont már igen. Azóta a telefon már megérkezett, természetesen a pénz sem jött vissza hozzám soha semmilyen formában, sőt, még egy ügyfélszolgálatos is (akit még a rendelés megérkezése előtt hívtam, tehát nem ezen probléma miatt) azt mondta, hogy úgy látja, rendezve van már pénzügyileg a rendelés. Viszont amióta megjött a telefon, azóta jönnek naponta az SMS-ek a banktól, hogy sikertelen kártyás foglalás, Apple-től, az iPhone árának összegével. Gondolom, hogy azért sikertelen, mert ezen a számlán nem tartok több pénzt, ezért nincs miből levonnia, de ha már kifizettem egyszer, miért akarják lefoglalni a pénzt még egyszer? Valaki találkozott már ezzel? Mit kell tenni ilyenkor? Komoly válaszokat köszönöm.

2021. dec. 12. 18:11
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
#20 Nyugin én 3 hete várok a zájfónomra de idénre már nem ígérik :)
2021. dec. 13. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!