Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem kapcsol be a telefon, de...

Nem kapcsol be a telefon, de tele van adattal?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Tönkrement a telefonom, szervizbe kellene küldenem, azonban tele van adattal, fotóval, melyeket nem tudok lementeni, mert nem kapcsol be.

Van bármi megoldás erre az esetre, hogy visszakapjam azokat a képeket?

Illetve ha garanciális, és egyáltalán nem kapcsol be, akkor is elküldik szervizbe és telefon nélkül kell várnom hónapokat, vagy esetleg cserélik azonnal?


Köszönöm előre is!


2021. nov. 16. 09:06
 1/4 anonim ***** válasza:
Adatmentésre kell vinni, ahol jó pénzért megcsinálják. Tanulópénz: mindig legyen biztonsági másolat! Utána viheted garizni, de ha az adatmentéshez szétszedik, akkor az ugrik, úgyhogy a javítás fizetős lesz.
2021. nov. 16. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Egyszer én is jártam így, hogy nem kapcsolt be. Szintén tele adatokkal. Utolsó ötletként kivettem az aksit és visszatettem, eztán sikerült bekapcsolni. Nem biztos, hogy nálad is bejön.

Eztán tényleg mentsél, szinkronizáld a google-fiókoddal.

2021. nov. 16. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

A szerviznek szólhatsz esetleg, hogy az adatok kellenének, de vagy lementik jó pénzért, vagy nem.

Tanulság: amiből nincs biztonsági mentésed, az NEM fontos adat, azt úgy kell tekinteni, mintha nem is lenne.

Nem értem amúgy. Manapság olyan könnyű a biztonsági mentés. Google-ben csak bekapcsolod és ment mindent a Photos-ba, aztán ilyen esetben nincs sírás.

2021. nov. 16. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ha szolgáltatóhoz vagy műszaki áruháznak lett leadva garanciális szervízre és nem lett egyeztetve közvetlenül a szervízzel az adatok megtartása akkor a kijelölt szervíz kérdés nélkül törölheti (jellemzően törli is) ami rajta van. Linkelem a Samsung adatvédelmi tájékoztatóját, de minden gyártóé tartalmazza ezt.

[link]


Nem cserélik egyből mert a szerződött szervíz először átvizsgálja, hogy a készülék megfelel-e egyáltalán a jótállási feltételeknek vagy nem rendeltetés szerű használatból ered a hiba. Érthetően ez nem bemondásra megy. Plusz a jogorvoslati hierarchia (nyilván a kereskedőnek is vannak jogai) miatt először javítás van és csak aztán csere; bár dönthet a kereskedő úgy, hogy egyből cserél de nem kötelezi rá semmi.


Hónapokat nem, hiszen a jogszabály arra is kitér, hogy ha a kötelező jótállás alá tartozó terméket 30 napon belül nem tudja megjavítani, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket. Ha erre nincs lehetőség, a vételárat 8 napon belül köteles visszatéríteni.

2021. nov. 16. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!