Feltöltőkártyásról előfizetéses tarifára váltás után nem lehet hívást kezdeményezni (Vodafone). Miért?
A mai nap folyamán váltottam feltöltőkártyásról előfizetéses tarifacsomagra a Vodafone szolgáltatónál. Minden működik rajta, mobilnet, hívásfogadás, kivéve a hívásindítás. Nem tudok telefonálni. Azóta ha bárkit is hívni próbálok, ezt az üzenetet hallom: Elnézését kérjük, de a rendszer jelenleg nem elérhető, próbálja meg később..
Az ügyfélszolgálat értetlenül áll a dolog előtt, a hölgy akivel beszéltem, azt mondta kapcsoljam ki pár percig a telefont, de ez sem oldotta meg a problémámat. Ezt követően azt mondta, hogy 48 óra múlva zajlik le a teljes átállás, de lehet sim kártya vagy készülékhiba. Érdekes módon a váltásig tudtam telefonálni.. A férjem átrakta a sim kártyámat az ő telefonjába, de ott is ugyanez a rendszerüzenet fogad. Tapasztalatok?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!