Mitől megy le a számlám?
1en töltőttem 5000ft-ot a telomra. És ma reggel jött az SMS, hogy a számlám 600ft alá esett.
1óta 4x telefonáltam 4perc 34mp-et.
Nem mobil neteztem.
Nem volt ismeretlen szám visszahivásom.




















Ha telekomos vagy akkor például a honlapon le lehet kérni a részletes számlatörténetet.
Valószínűleg más szolgáltatóknál is van erre lehetőség
1nek. Az ügyfélszolgálat nem adott kielégitò választ,ezért jöttem ide.
2,3 nak. 11nap alatt elfelejtettem volna,úgy hogy nem jut eszembe még most sem?
Nagyon hülye lehetek de az létezhet:
Wifin keresztül beszoptam egy virust ami Appnak álcázva magát szopja lovém?





"Az ügyfélszolgálat nem adott kielégitò választ,ezért jöttem ide."
Nem, te önigazolás miatt jöttél ide. Már megvan a saját verziód, csak keresel hozzá valakit, aki rábólint.










Nekem ugyanez volt, csak mobillal. Automatikusan levonta az ismétlődő netbank használatot.
Ha belépsz az online ügyfélszolgálatodra, azon belül látszik, hogy milyen szolgáltatásokat rendeltél meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!