Miért indul újra folyton a Huwaei Y5 (2018) telefonom?
Figyelt kérdés
Ahogy a kérdésben is leírtam a 3 éves telefonom folyton újraindul. Bebootol, feloldom, kb. 5 perc után lefagy, nem tudok csinálni semmit, majd újraindul. Megpróbáltam a gyári visszaállítást is. Elsőre a korábbi biztonsági mentésből való alkalmazásokat visszaállítottam, nemsokkal utána ismét jelentkezett a probléma. Tegnap mégegyszer megpróbáltam a gyári visszaállítást, annyi különbséggel, hogy most csak a gyári alkalmazásokat használtam és nem is frissítettem semmit sem. Ekkor minden jól ment. Ma csak pár alap alkalmazást tettem rá (Messenger, Instagram) és csak a Youtube-ot, Facebook-ot, Gmail-t, Drive-ot frissítem és megint jelentkezett a gond. Kb. fél éve betört a képernyő, de eddig nem volt semmi ilyesmi. Miért történik ez? Vajon megoldható ez a probléma?2021. aug. 25. 13:41
2/4 anonim válasza:
Nekem ugyanezt tette. Bevittem a Huawei szervízbe, ahol adtak egy leírást, hogy mit kell csinálni ilyen esetben. Mint kiderült típushiba. Két hétig működött, de most újrakezdte. Állítólag le kell írni a Huawei-nek a jelenséget és még az bekövetkezhet, hogy kicserélik a telót. Most itt tartok.
3/4 A kérdező kommentje:
Ahhoz, hogy kicseréljék kell hozzá garancia papír vagy valami más?
2021. aug. 28. 16:07
4/4 anonim válasza:
Persze, pénz 😃 3 éves telefonon már nincs garancia.
Bemész, ezt szeretnéd, adnak munkalapot, megjavítják és kifizeted, ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!