Apple ID problémák? Miért nem jeleníti meg a már megvásárolt zenéket?
Kicsit bonyolult a helyzet, de a lényeg, hogy új telefonszámom is lett és új telefonom is. Amikor a telefont vettem, akkor még a telefonszám nem működött és ugye az apple ID a bejelentkezéskor mindig küld kódot egy másik készülékre, nekem pedig az a telefonszám volt megadva ehhez, ami már nem él. Mivel egy darabig külföldön tartózkodtam, volt egy külföldi számom is. Kénytelen voltam új apple ID-t csinálni, hogy ne napokig álljon a telefon, hanem tudjam használni is, legalább appokat tudjak rá letölteni. Ekkor a külföldi számra küldte el a kódot. Nagy nehezen megcsináltam, viszont nyilván a zenéket nem jelenítette meg, mivel azokat úgy vásároltam, hogy másik fiókkal voltam beregisztrálva.
Most már működik a telefonszám is meg minden, bejelentkeztem a régi apple ID-val, bár azt írta ki, hogy a jelszó nem megfelelő (holott biztos jó volt, mert tisztára emlékszem, hogy azt adtam meg, amikor letöltöttem valamit), de mindegy, csináltam új jelszót, sikerült belépni, de a zenéket még mindig nem látom. Biztosan jó email címet használtam.
iTunes Store -› Jobb alul: Továbbiak -› Megvásárolt -› Zenék
itt megvannak?
Beállítások -› Legfelül kopp az AppleID-re
Itt biztosan azzal az AppleID-vel vagy bejelentkezve amivel a zenéket megvásároltad? (szerintem nem, különben nem kellett volna a jelszavaddal vacakolni és a zenéid is meglennének.....)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!