Telekom előfizetés: Ez hiba vagy normális így?
Teljesen új előfizető vagyok, eddig Telenoros voltam, ott nem volt semmi ilyen probléma. Ez az első számlám itt. Természetesen befizetem most de nem értem azt a számlázási hónapot és esedékességet. Ez így normális vagy jól gondolom és nem így kéne lennie? Jeleznem kell ezt a hibát valakinek?
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat
Telekom időutazó ? xD
Hívd fel őket, ha frissítés után nem lesz jó...törlöd és frissíted
1414 ingyenes
4039 év múlva simán kikapcsolják a szolgáltatást ha nem fizetsz. 🤪😂
Mindenestre ha van türelmed Vandához, akkor 1414.
Ha nincs, akkor egy telekom üzlet.
:DDDDDD
Ha a letöltött számla ok, akkor nincs gond. Az appban lehet valami probléma.
"Ez az első számlám itt"
Valszeg ez lehet a gond.
Én 22 éve vagyok telekomos és a legelső számlánál nekem is volt kicsi gond. akkor még a hónapok végén volt az elszámolás és az utolsó napon kaptam vettem a telefont és aznap már használtam is. Aztán 3 hónap múlva kikapcsolták tartozás miatt. Kiderült, hogy abban az egy napban összehoztam 4 forintnyi számlát amit a rendszer nem tartott elégnek ahhoz hogy kiküldje, viszont ahhoz már elég volt, hogy tartozásként rögzítsék :D
Nekem kb. 15 év előfizetés után bakiztak, ami a kikapcsolásig vezetett.
A poén az volt, hogy a megszűnt előfizetéssel kapcsolatosan hiába érdeklődtem, azt az információt kaptam, hogy mivel már nem vagyok előfizetőjük, ezért semmilyen jogviszonyom nincs velük, és jogalapom arra, hogy bármit is, akár csak egy igent vagy nemet közöljenek velem.
Aztán bementem egy személyes ügyfélszolgálatra, sorszámmal kivártam hogy én következzek.
Nagyon kedvesen fogadták, hogy új előfizetést szeretnék, egyből a telefonálási szokásaim után érdeklődtek, hogy melyik díjcsomag lenne a megfelelő. Előhúztam egy számlát, mondtam, hogy ezt a számot szeretném, ezzel az előfizetéssel, de ha lehet, még ma. Abszolót értetlenség ült ki az ügyfélszolgálatos arcára. Mondtam, hogy tegnap még csörgött a telefonom, ma már nem, és ezt kellene visszacsinálni. Sápadtan pötyögés a gépen, telefonálgatás, majd egy negyed óra múlva mondta, hogy ezt nem tudja megcsinálni, mivel én mondtam fel. Jó, akkor kihez menjek, ki tudja ezt tisztázni?
Megint telefonálgatás, ezúttal kb 50 perc volt összesen. A végén mondta, hogy valóban, nem az én hibám, elkérte a sim-em, adott egy másikat, és mondta, hogy még ma beaktiválják. Annyira nem sikerült a határidő, de másnap már működött. Aztán kaptam kárpótlásul pár hónap ingyen szolgáltatást meg netet, mellé egy mentegetőző levéllel, hogy sajnálják a kellemetlenséget.
#2 vagzok
Ja, igen és ingyenes visszahívást is kérhetsz tőlük, ha túl sokáig kell várni az ügyintézőre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!