Már fèl napja nincs tèrerő az egyik kártyákon, mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Xiaomi redmi 8 mobilon van, dual SIM-es, van benne egy Telenor ès egy Telekom kártya. Az utóbbin már fèl napja nincs tèrerő, pedig otthon vagyok, ès itt mindig van. A telenoroson van. Átállítottam, hogy a telenoros legyen az elsődleges adatkártya,de nem kapcsoltam ki, nem ejtettem le.2021. júl. 21. 14:06
2/6 anonim válasza:
"mi lehet a baj?"
Ha abban a foglalatban működik a másik kártya, akkor a kártya a rossz.
Ha nem, akkor meg a foglalat.
3/6 anonim válasza:
- be van fizetve a számla?
- tedd át másik foglalatba, másik telefonba a kártyát és nézdd meg működik-e
- cseréltesd ki a kártyát a szolgáltatónál. ingyen ki fogják cserélni ha mondod hogy nem tudsz telefonálni vele.
4/6 A kérdező kommentje:
Feltöltős
2021. júl. 22. 12:30
5/6 anonim válasza:
Ha egy nap alatt ennyire futotta, hogy kiírd ide, "feltöltős", akkor inkább kérj meg valakit hogy nézze meg neked.
Mindannyiunknak egyszerűbb lesz így.
6/6 A kérdező kommentje:
Elnèzèst, èpp egèsz nap repültem, mert jelenleg Norvègiában vagyok. Nem igazán volt időm a telefont nyomkodni, ès internetem sem nagyon volt. Itt viszont van tèrerő a kártyán, szóval a magyar hálózattal lesz valami. Majd felveszem a kapcsolatot a szolgáltatóval. (Ès nem kell rögtön rosszra gondolni, nem mindenki egèsz nap otthon döglik 🙄) ès nem kell több válasz, inkább megoldom magam.
2021. júl. 26. 10:40
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!