Nem tudok alkalmazást telepíteni! Minden alkalmazástelepítéskor (T-kom alkalmazás, OTp smartbank stb) azt írja: "Hiba történt a rendszerünkben, próbálja meg később!" Miért van ez?
Figyelt kérdés
Kb 2 hete a t-kom nem engedett belépni az alkalmazásba, és írta frissítsem. Próbáltam, de nem engedte a telefonom...
(Tárhelyem van) amikor próbáltam letölteni, azt írta ki, hogy "Hiba történt a rendszerünkben próbálja meg később"
A mai nap az otp smartbank alkalmazás is kiírta hogy frissítsem, mert van újabb verzó....
letöröltem a régi alkalmazást, próbáltam a frissebbet leszedni, ugyanez a hibaüzenet...
kb semmit nem tudok telepíteni, és kéne a t-kom is, a smartbank is...
tárhelyem van elég.
Mi ez a hibaüzenet és miért van? Két tökre független alkalmazás... és egyiket se engedi..
2021. jún. 1. 23:14
1/2 anonim válasza:
Honnan próbálod meg letölteni?
Google play alkalmazásból? Nekem még sosem volt ilyen problémám, frissítéshez sem kell letörölni a régit.
2/2 anonim válasza:
Ugyan ezzel a problémával küzdök... Van valakinek ötlete mi a megoldás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!