Mit tudtok a vodafone feltöltéshez járó 2000 Ft-os bónuszáról?
Kaptam sms-t, hogy hogyha feltöltöm a kártyát 3000 Ft-al, két héten belül kapok 2000 Ft bónuszt. A két hét lejárt, kaptam értesítőt, hogy a 2000 Ft-ot jóváírtak. De ez az egyenleglekérdezésnél nem jelenik meg. Elvileg vodafone-os számokat lehet ebből a 2000 Ft-ból hívni. Szinte csak vodafone-os ismerőseim vannak, őket hívtam, de csak a feltöltött 3000 Ft-om fogy, a 2000 Ft-ról semmit nem tudok, nem látszik sehol.
Tudtok erről valamit?
Ez egy nagy beugratás. A bónusz egyenleged csak:
- korlátozott ideig
- hálózaton belül
- és csak a RENDES EGYENLEG LEBESZÉLÉSE UTÁN
lesz érvényes. Az egész egy (asszem legális) manipulatív kampány azzal a céllal hogy lenullázza vagy a kicsit megcsapja az egyenlegedet hogy előbb kelljen újra feltöltened mint egyébként. Mindezt pedig úgy éri el hogy a tudatlan ügyfél önként és dalolva, dobja oda a pénzét a céghez és még azt hiszi hogy valami nagy szerencse érte. Az egésznek ugyanaz a lényege mint a nagyobb de egységárra olcsóbb kiszerelésű kaja/pia az élelmiszerboltban: fogyassz többet mint amennyire szükséged lenne, abban a hitben hogy jó üzletet csináltál. Egységáron tényleg jobban jössz ki (ezt reklámozzák) de végeredményben feleslegesen többet költesz (ezt nem reklámozzák). Így lesz az hogy jobb áron vásárolsz de többet költesz. Erről szól az előfizetés is.
A dolog menete:
1. Megtévesztés. Az emberek megörülnek hogy kaptak "ingyen" 2000 forintot és boldogan elkezdenek kicsit bőszebben beszélgetni, gondolván hogy úgyis a bónusz egyenleget, közben meg a sajátjukat fogyasztják. Ha esetleg le is dumálják a teljes egyenleget, akkor ugyan elkezdhetik fogyasztani az ingyen bónuszt, de ez sovány vigasz, hisz az érvényessége lejár.
2. Hamis értékkeltés. A jóember megkapja a bónuszt és nem szeretné ha az ingyen beszélgetés potyára menne ezért hajlandóbb lesz mobilon beszélni. Vagy direktbe többet telefonál, vagy olyat amit egyébként nem telefonon intézne azt azon fogja, mert hogy közeledjen a bónuszhoz. Aztán ugyanaz mint az előbbi esetnél. Az az illúziója hogy többet kapott közben amiket extrába beszélt feleslegesek voltak és mire lenullázza az egyenlegét, már ő is a bónusz határidejének a végéhez tart és végül oda jut ki hogy feleslegesen eldumálta az egyenlegét és végül még a bónuszt sem kapta meg.
Egyedül az jár ezzel jól aki rendszeresen mondjuk havi 3000 forintnál többet beszél és sok hálózaton belüli számot hív. Ő így a bónusz idejére megúsz egy feltöltést. Viszont az ilyenek így is, úgy is a szolgáltató zsebét gyarapítják, mert ilyen telefonszámla mellett egy előfizetés feltehetőleg jobban megérné, de ha nem, akkor is az a 500-1000 forint amit mondjuk lebeszél a bónusz lejárta előtt egy olyan embernek akit ennyit telefonál lehet hogy "nem akkora érték" mint egy olcsó spórolós nyugdíjasnak.
Egyedül az jár tisztán jól, aki keveset telefonál, tehát jobban megéri neki a kártyás, viszont az adott feltöltés után a bónusztól függetlenül valami okból sokat kell beszélnie és gyorsan elfogy a feltöltött egyenlege, és pont hálózaton belül telefonálja le a bónuszt. Ilyen viszont nagyon ritkán van és akkor is csak max 2000 forintot nyer. Ilyen valószínűség mellett "ár/érték" arány alapján jobban megéri a bevásárlásból megmaradt akciós csomagolásokat beküldeni, hátha mi nyerjük meg az autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!