Factory reseteltem az iPadom amit használtan vettem iCloud nélkül! Viszont Activation lockba ütköztem a helyre állítás után! Az iCloudom adatait nem fogadja el! Ennek mi az oka? Minden iCloudom próbáltam már egyik sem ment!
Figyelt kérdés
2021. ápr. 29. 22:41
1/1 anonim válasza:
Azzal az AppleID-vel (iClouddal) lehet feloldani amelyiknél bekapcsolták az iPad keresése funkciót.
Keres meg az eladót és kérd meg, hogy kapcsolja ezt ki.
Az alábbi vkkben le van írva hogyan kellett volna eljárni a az eladónak:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!