Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone gyári garanciája hogy...

IPhone gyári garanciája hogy működik?

Figyelt kérdés
Ha mondjuk valaki havi szinten betöri a kijelzőjét, kötelességük minden alkalommal kicserélni?
2021. ápr. 29. 02:29
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Dehogy cserélik! Már miért lenne az a gyártó felelőssége, hogy a vásárló ügyetlen, leejti és emiatt betörik a kijelző? Esetleg ha van Apple Care+-od kicserélik a kijelzőt, de úgy tudom akkor is valamennyi önrészt kell fizetned. (Magyarországon nem elérhető az Apple Care+, de ha pl. külföldön vetted a telefont akkor lehetett ilyen biztosítást kötni és érvényesíthető itthon is. Én pl. Angliában vettem így iPhone-t tavaly Apple Care+-al.) Vagy lehet kötni különböző biztosításokat is itthon, de akkor is van valamennyi önrész amit ki kell fizetni.
2021. ápr. 29. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
A hír alapja valószínüleg az, hogy az Apple alapvetően nem javít garanciális körben készülékeket, hanem tényleg inkább cseréli garanciális hiba esetén. A gond csak az, hogy a kijelző betörése nem garanciális esetkör.
2021. ápr. 29. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"Ha mondjuk valaki havi szinten betöri a kijelzőjét, kötelességük minden alkalommal kicserélni?"

Ez semelyik gyártónál nem garanciális gond. Sőt, törés után a garancia ugrik.

2021. ápr. 29. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!