Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mostanában miért nem működnek...

Mostanában miért nem működnek mobilnettel az alkalmazásaim?

Figyelt kérdés
Hiába van elérhető mobilnetem pár hónapja bizonyos alkalmazásoknál azt jelzi, hogy nincs internet kapcsolat pl.: Spotify, mobiljegy és néha még a sima böngésző is. Ezzel szemben máshol tökéletesen működik. Előre is köszönöm!

2021. ápr. 19. 21:37
 1/5 anonim ***** válasza:
milyen telefonod van?
2021. ápr. 19. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Sokszor megoldja, ha újraindítod az alkalmazást.
2021. ápr. 19. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Xiaomi Mi 8 telefonom van kb. 3èves. Próbálkoztam újra telepítèssel is.
2021. ápr. 20. 05:56
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Ha wifi-n működnek a programjaid, akkor a megoldás a következő. Beállítások - SIM kártyák és mobilhálózatok - a mobilnetes SIM kártya kiválasztása - hozzáférési pontok nevei - a szolgáltatódnak megfelelő online APN szerkesztése (jobb nyíllal) - itt a hozzáférési pontok protokolljait iPv4-re állítsd át. Átįrás után alul az egyebeknél ments, indíts újra és jelezz vissza hogy jó lett-e!
2021. ápr. 20. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Megcsináltam és jó lett. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet! Korábban én is próbáltam itt állítani, valamit de idáig nem jutottam el. Köszönöm mégegyszer!
2021. ápr. 20. 19:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!