Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vàsàroltam telekomnàl egy...

Vàsàroltam telekomnàl egy telefont előfizetèssel,de nem tudok hívni vagy hívàs fogadni valamint internetezni. Hívàsnàl azt irja nem csatlakozik a hálózatra,aktivàlnom kellene vagy valami? Hívtam a telekomot azt mondták èl a kártya,mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

2021. ápr. 18. 11:14
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Biztos, hogy jól van a telefon tartójában a kártya? Érintkezik rendesen? Milyen telefonról beszélünk? (Próbáld meg, hogy kiveszed a sim kártyát a telefonból, majd visszateszed.)
2021. ápr. 18. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:
Samsung galaxy a72 dual simes, hiába veszem ki rakom vissza. A telefonban másik simkártya működik de viszont ez a kártya másik teloban szintén nem, tehát a kártyávak van gond. A kapcsolat beállitásoknál a mobilhálózatoknál ha manuálisan választok akkor csak tölt és kilép belőle, és hívásnál irja hogy nem kapcsolódik a hálózatra.
2021. ápr. 18. 12:09
 13/22 anonim ***** válasza:

Ha házhozszállítással kaptad a csomagot, akkor a SIM kártya mellett lennie KELLETT egy A4-es papírnak, amiben leírják, hogy a SIM kártyát aktiválni KELL és az is, hogy hogyan.


Ha esetleg már nem lenne meg a papír:


[link]

2021. ápr. 18. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

Telekom GYAKORI KÉRDÉSEK


[link]


Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?


A kiszállított havi díjas SIM-kártya új készülékvásárlás és készülékcsere esetén is inaktív állapotú (biztonsági okokból), ami azt jelenti, hogy a SIM-kártyáról hívásindítás, hívásfogadás nem lehetséges.


Az új előfizetéshez biztosított SIM-kártyát az átvételt igazoló összesítő bizonylat visszaérkezését követően automatikusan aktiváljuk.


Ha ennél korábbi időpontban szeretnéd a kártyát aktiválni, akkor:


Havi díjas előfizetés esetén, a +36 (30) 930-3030 vagy +36 (1) 265-9090 hívószámokon elérhető munkatársaink - azonosítást követően - aktiválják SIM-kártyádat. A telefonszámok munkanapokon 8:00-tól 18:00 óráig érhetőek el.

Domino hang SIM-kártyák esetében, a hálózatra történt feljelentkezés után a mobiltelefonról már tudsz is hívást indítani, fogadni, a Domino SIM-kártyák aktiválása automatikusan történik.


Meglévő előfizetésedhez vásárolt készülék esetén is biztosítunk számodra új, univerzális méretű SIM-kártyát, melyet üzletünkben vehetsz át.


Amennyiben havi díjas kártyád esetén az aktiválást követően is fennáll a probléma, javasoljuk, hogy a 1414 telefonszámunkon vagy e-mailben a Készülék és műszaki beállítások/SIM-kártya kategóriát választva fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.


Utoljára frissítve: 2021. március 8.



Tehát ha pénteken szállították ki/vetted át, akkor legkorábban hétfőn fogják megkapni az átvételt igazoló összesítő bizonylatot, és azután fogják aktiválni a szolgáltatást.

2021. ápr. 18. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 A kérdező kommentje:
Én tegnap vásároltam üzletben nem rendeltem, ez esetven is kell akkor az aktiválás ha személyesen vettem?
2021. ápr. 18. 12:35
 16/22 anonim ***** válasza:

A telefont beállítottad? (2 sim kártyás üzemmód)


[link]


Az aktív SIM kártyák az értesítési panelen is mutatkoznak, ahol tudunk három féle konfigurálást elvégezni, de amondó vagyok, hogy ezt inkább a Beállításokon belül ejtsük meg!


A [BEÁLLÍTÁSOK] à [KAPCSOLATOK] à [SIM KÁRTYA KEZELÉS] menüpontja alatt tudjuk a szükséges egyszeri beállításokat elvégezni, hogy onnantól kezdve ne legyen több dolgunk vele. Javaslom, hogy ezt még a legelején ejtsük meg, hogy életünket ne bonyolítsuk.


Ha rányomtok az egyik SIM-kártyára, akkor tudtok hozzárendelni


Szimbólumot, amivel még egyértelműbb, hogy mi is az (3. ábra);

elnevezést, amit az értesítősávban láttok is,

valamint meghatározhatjátok, hogy milyen Hálózati mód legyen rá jellemző!

(Ez akkor lehet hasznos, ha mondjuk egy adott kártyáról semmiképpen se akarnál mobilinternetet engedélyezni, ilyenkor átállíthatod annak tartományát 2G-re.)


A [PREFERÁLT SIM KÁRTY] menürésznél lesz lehőség beállítani:


a Hívásokat (beállítási lehetőségei: „Mindig rákérdez” / „SIM1” / „SIM2”)

a Szöveges üzenet küldést (beállítási lehetőségei: „SIM1” / „SIM2”)

illetve a Mobilinternet-kapcsolatot (beállítási lehetőségei: „SIM1” / „SIM2” / „KI”)


A [HÍVÁS BEÁLLÍTÁSOK] menürésznél két opcióval találkozhatunk:


A SIM-KÁRTYA MEGERŐSÍTÉSE HÍVÁSHOZ opcióval bebiztosíthatjuk magunkat, hogy nehogy rossz hívószámról kezdeményezzük a hívást egy olyan ember felé, aki közbe nincs tudomásában, hogy ez a kártya is hozzánk kapcsolódik. Pl.: nem szeretnénk kiadni egy ügyfélnek a magántelefonszámunk, hanem csak a munkahelyit.

Az ÁLLANDÓ KÉT SIM beállításnál van lehetőség az átirányítások elkészítésére, azonban vigyáznunk kell arra, hogy ilyenkor bizonyos hálózatoknál van átirányítási költség, cserébe viszont látjuk minden esetben a bejövő hívásokat beszélgetés ideje alatt is.

2021. ápr. 18. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 A kérdező kommentje:
Kivan választva az 1es sim azt irja telekom hu nem elérhető
2021. ápr. 18. 13:03
 18/22 anonim ***** válasza:
Telekom alkalmazásban mit látsz az adott új előfizetésről?
2021. ápr. 18. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
Hát ugyebár erről a készülékről nem tudtam bejelentkezni mert nem kapom meg az üzeneteket így a belépőkódot sem. Másik telefonról meg látom a díjat meg az internet mennyiséget mást nem ír róla
2021. ápr. 18. 13:12
 20/22 anonim ***** válasza:

Akkor lehet, megsérült a sim kártya?


[link]

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi lehet az oka annak, hogy telefonomról csak segélyhívást tudok kezdeményezni?


A leggyakoribb okok az alábbiak lehetnek:


a készüléked nem érzékeli a SIM-kártyát, vagy a kártya szüneteltetett státuszban van,

SIM-kártyád sérült, vagy meghibásodott (erről akár úgy is meggyőződhetsz, hogy telefonodba helyezel egy másik, rendelkezésedre álló SIM-kártyát, vagy felkeresed üzleteink egyikét). A sérült vagy hibás SIM kártyákat Telekom üzleteinkben díjmentesen kicseréljük. Ezt követően a kártyára korábban feltöltött egyenleget változatlanul felhasználhatod.

Domino SIM-kártya esetén lejárt a rendelkezésre állási/hívószám lekötési idő,

az adott helyen a hálózat valamilyen okból (földrajzi-domborzati viszony, vagy az épület árnyékoló hatása miatt) nem elérhető,

ha külföldön vagy:

Domino, valamint Mobil S 2017 + Költségkontroll opcióval együtt használt előfizetéseknél aktiváld a roamingot a készülékeden a *104# kóddal majd a hívásindító gombbal.

havi díjas előfizetésnél ellenőrizd a Telekom alkalmazásban, hogy Kimenő hívás tiltása roaming során szolgáltatás aktív-e az előfizetéseden! Ha aktív, az érintett előfizetés kiválasztása után a "Hívás" / "Bekapcsolható hangszolgáltatások" menüpontban kapcsold ki a "Kimenő hívás tiltása roaming során" szolgáltatást.


Amennyiben a fenti, leggyakoribb okok közül egyik sem áll fenn, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat - egy másik telefonszámról - a 1414-es vagy külföldről a +36 1 265 9210-es számon. Roaming szolgáltatás használata során felmerülő kérdések esetén hívd a +36 30 3444 888 telefonszámunkat.


Abban az esetben, ha olyan hibáról van szó, amely telefonon nem orvosolható, vagy az egyeztetés során nem oldódik meg a probléma, akkor a készülék bevizsgálása érdekében javasoljuk, keresd fel a márkaszervizt. Az ügyintézéshez vidd magaddal a készüléket, annak tartozékait, valamint a vásárlást igazoló számlát és a jótállási jegyet.


Amennyiben jelenleg még jótállási időn belül van a telefon, és a megállapított hiba típusa azt engedi, a javítás térítésmentes lehet. Minden más esetben (jótállási időn kívül és/vagy nem rendeltetésszerű használatból fakadó probléma) a szervizelés költsége a készülék tulajdonosát terheli.

Jótállási időn túl a bevizsgálási díj is a tulajdonost terheli.


Ha rendelkezel készülékbiztosítással, jogos kárigény esetén mobiltelefonod megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.


A garanciális feltételekről bővebben itt olvashatsz.


Utoljára frissítve: 2021. március 1.

2021. ápr. 18. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!