1 éven belül hibás lett a telefonom, viszont az oldal már nem létezik, mit csináljak?
2020 szeptemberben vásároltam 2 iPhone 11-et, a TelePartner oldalról. Az egyik telefonon fotózásnál megjelent egy folt. Mivel garancia időn belül jelentkezett a hiba, ezért gondoltam felkeresem a céget. A weboldal jelenleg karbantartás alatt van, a céginfón pedig azt írják, hogy a cég kényszertörlés alatt áll. A számlán egy Saga Building Kft. neve van, megszereztem a telefonszámukat, de nem kapcsolhatóak, Mi a megoldás szerintetek?
(tudom, nem néztem utána a cégnek megfelelően)
iPhonera nincs világgarancia... hányszor kell még ezt a témát kitárgyalnunk mire végre megjegyzitek?
EU-ban vásárolt készülékekre van EU-ban garancia. Egy amerikai, vagy kínai piacra gyártott iPhonet nem fognak az eu-ban gariban megcsinálni.
A többi infó erre: [link]
Ide írd be az iPhone sorozatszámát:
(Beállítások -› Általános -› Info -› Sorozazszám
Aztán meglátod mit ír rá.
Mindenesetre én azt mondom vidd be valamelyik hivatalos szervizbe!
icentre, istyle, almárium pro - minden más szervit nem hivatalos, ha ott nyúlnak hozzá tuti bukod még a meg sem lévő garit is! :D
Vagy hívd fel az Apple ügyfélszolgálatát, hátha tudnak segíteni.
06 80 983 435
Legközelebb is vehetsz nyugodtan iPhone-t csak az alábbiakra kell figyelni:
A bontatlan dobozon fel van tüntetve a modellszám és a modellkód. Ha eu piacos a modellszám, vagy a modellkódban az ország jelölés valamelyik eu ország akkor a garancia élni fog Magyarországon. Persze a telefonnak a számai egyeznie kell a dobozon lévő adatokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!