A Samsung Members alkalmazásban hogyan lehet javaslatot/visszajelzést beküldeni?
A Samsung oldalán ( [link] ) van egy olyan lehetőség, hogy email az elnöknek, ami leírás alapján erre van fenntartva. Na most erre nem meglepő módon nem az elnök válaszolt, hanem a magyar ügyfélszolgálat kb ezt: Magyarországon nincsenek fejlesztők, ha visszajelzést akar küldeni, akkor a Samsung Members alkalmazás Help oldalán lehet megtenni.
Na most ott lehet kérdést küldeni és hibajelentést, és meg lehet nézni az eddig beküldött dolgokat. Bármelyiket is küldöm a magyar ügyfélszolgálathoz kerül, és ugyanezt a választ kapom. Írtam nekik, hogy akkor mondják el lépésről lépésre, hogy hogy kell, hol van stb., de erre is sablon választ adtak.
Nem értem ezt az ügyfél lerázó magatartást, olyan mintha nem is akarnának foglalkozni a problémával. Akár továbbíthatnák az illetékes kollegák felé, de nem inkább megmondják, hogy jelezzem ott, ahol nincs ilyen lehetőség. Vagy most, ha Magyarországon nincsen fejlesztő részlege a Samsungnak, akkor nem is érdekli őket a magyarok visszajelzése?
Ne törődj olyan dologal, amire nincs ráhatásod.
Megnéztem, nálunk is ugyanez a helyzet a kanadai támogatássaé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!