Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Azzal a panasszal fordulnek...

Azzal a panasszal fordulnek feletek hogy frissitettem Samsung Galaxy a 50 telefonomat a legújabb frissitesre(szoftverfrissites) es nem akar mukodni?

Figyelt kérdés

Egyfolytaban leállnak az alkalmazások es ezelott nem volt ilyen problemam vele.

Facebook-tol elkezdve számológépig minden.

Jó ha a messenger vagy a kamera mukodik.

De ezek csak azota jelentek meg amiota le frissitettem a legujabbra.ha a beallitasokban meg szeretnem nezni a szoftverfrissites adatait nem engedi.

Valaki esetleg tudna erre megoldast?

Kedden bemegyek a telenorba hatha tudnak valamit.

Koszonom ha tudtok adni valami tippet!


2021. ápr. 4. 23:14
 1/3 anonim válasza:

Azt fogják mondani, hogy ments le minden adatot a telefonodról (pl. számítógépre, sd kártyára, felhő tárhelyre) utána pedig állítsd vissza beállításokban gyári alapértelmezett beállításokta.


Valójában viszont elég csak a cache (gyorsítótár) törlése, így:

[link]

2021. ápr. 5. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

A webviewes problémán túl vagy?


ha nem emlékszel semmi ilyenre, akkor a beállításokon belül, az alkalmazáslistában keresd meg a "webview" alkalmazást, töröld le és nézd meg, hogy működnek e a dolgok.

utána play áruházból frissítheted.


(nem vagyok benne 100%, hogy ez a gond, de egy próbát megér.)

2021. ápr. 5. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2021. ápr. 5. 13:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!