Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Össze tört a telefonom kijelző...

Gyulus87 kérdése:

Össze tört a telefonom kijelzője,az egyik széle végig repedt. Müködést nem befolyásol.Van rajta biztosítás mindenre kötve, kivéve a bepárásodásra. Ilyenkor mi a teendő? Kapok újat vagy ezt csinálják meg? Halottam olyan,hogy jobban törjem össze előtte

Figyelt kérdés
Kinek mi a tapasztalata ilyen ügyekben?

#biztosítás #Telefon kártérítés #Telefon javítás biztositásra
2021. márc. 29. 17:45
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Talán az illetékesnél kéne érdeklődnöd, vagy ha tapasztalatokra vagy kíváncsi, akkor kiírhatnád, hogy mégis hol kötöttél rá biztosítást, hol vetted a telefont, stb.
2021. márc. 29. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Mindenre?

Az nyilván jó, de olvasd már el a biztosíTÁSI kötvényed, mire szól pontosan, milyen feltételekkel és milyen önrésszel, vagy valami hasonlóval.

Ha úgy látod, minden oké, akkor törheted tovább...

2021. márc. 29. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Telekomnál vásároltam 20 hónapja, ők nem tudom melyik biztosítóval dolgoznak
2021. márc. 29. 19:42
 4/9 anonim ***** válasza:

"Telekomnál vásároltam 20 hónapja, ők nem tudom melyik biztosítóval dolgoznak"

Ez még nem jelent semmit.

Lehet hogy azt mondják, hogy a te hibádból történt, és nem javítják gariban.

Olvasd el amit aláírtál a saját kezeddel.

2021. márc. 29. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Nem a jótállásra gondolsz?


Ha nincs a kezedben külön biztosítási papír, akkor az nem biztosítás, csak egy garancia arra, hogy gyári hiba miatt nem romlik el rendeltetésszerű használat alatt, ha meg igen, akkor kicserélik.

2021. márc. 29. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Biztositasról beszélünk nem garanciáról
2021. márc. 30. 06:52
 7/9 anonim ***** válasza:

Akkor mégegyszer: olvasd el milyen feltételek és milyen szolgáltatások vannak írva a BIZTOSÍTÁSI szerződésben, amelyért fizetsz.

Erről kaptál egy papírt, na azt nézd meg.

2021. márc. 30. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Alex Fly ***** válasza:

Öcsém is járt már így. Bevitte a szervizbe a biztosítási papírral együtt, kifizette az önrészt és megcsinálták szó nélkül.

Ha javíthatatlan, akkor készülékcsere - ha az adott modellt még forgalmazzák. Ha nem, akkor az eladáskori vételárért választhatsz másikat az aktuális kínálatból.

2021. ápr. 2. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
újat kaptál ?
2023. ápr. 10. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!