Össze tört a telefonom kijelzője,az egyik széle végig repedt. Müködést nem befolyásol.Van rajta biztosítás mindenre kötve, kivéve a bepárásodásra. Ilyenkor mi a teendő? Kapok újat vagy ezt csinálják meg? Halottam olyan,hogy jobban törjem össze előtte
Mindenre?
Az nyilván jó, de olvasd már el a biztosíTÁSI kötvényed, mire szól pontosan, milyen feltételekkel és milyen önrésszel, vagy valami hasonlóval.
Ha úgy látod, minden oké, akkor törheted tovább...
"Telekomnál vásároltam 20 hónapja, ők nem tudom melyik biztosítóval dolgoznak"
Ez még nem jelent semmit.
Lehet hogy azt mondják, hogy a te hibádból történt, és nem javítják gariban.
Olvasd el amit aláírtál a saját kezeddel.
Nem a jótállásra gondolsz?
Ha nincs a kezedben külön biztosítási papír, akkor az nem biztosítás, csak egy garancia arra, hogy gyári hiba miatt nem romlik el rendeltetésszerű használat alatt, ha meg igen, akkor kicserélik.
Akkor mégegyszer: olvasd el milyen feltételek és milyen szolgáltatások vannak írva a BIZTOSÍTÁSI szerződésben, amelyért fizetsz.
Erről kaptál egy papírt, na azt nézd meg.
Öcsém is járt már így. Bevitte a szervizbe a biztosítási papírral együtt, kifizette az önrészt és megcsinálták szó nélkül.
Ha javíthatatlan, akkor készülékcsere - ha az adott modellt még forgalmazzák. Ha nem, akkor az eladáskori vételárért választhatsz másikat az aktuális kínálatból.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!