Mit lehet tenni, ha egy T-Mobileos ügyintező hibájából nagyon sok lett az egyenlegem? (lennt)
Hétfőn rendeltem új előfizetést, havi 1850 forintos díj. Okostelefonom van, amire kértem NET 100-as előfizetést, havi 990 forintomba kerülne csak. Ma néztem, hogy az egyenlegem 7415 forinton áll, nem értettem miért, mivel 5 smst küldtem csak összesen plusz neteztem. 9 MB-nyi adatforgalmat bonyolitottam (ami bőven beleférne a 100 MB-ba), míg végül észrevettem, hogy az ügyintéző rossz netes csomagot állított be, és emiatt ilyen sok az egyenlegem. (13ft/KB)
Ilyenkor mit lehet tenni? Nem vagyok hajlandó ennyi pénzt kifizetni az ő hibájukból.
Nincs benne a szerződésben. Teljesen kivagyok akadva, ez azért felháborító... És sajnos szinte biztos vagyok benne, hogy kifizettetik velem...
De mi lett volna, ha nem nézem meg az egyenleget és hónap végén kijön majd a több tízezres számla? Botrányos....
Ha a szerződésben nem szerepel a Net100 csomag, nincs mit tenni ki kell fizetni, és panasszal sem élhetsz sehol mert ugyebár a szóbeli akarat az nem bizonyító erejű, mert ebből kiindulva akárki akármikor panasszal élhetne ha nem akar fizetni, lényegtelenül attól hogy tudatos vagy véletlen hiba történt.
Viszont minnél előbb állítasd be a Net100 csomagot ha nem szeretnél sokáig sokat fizetni!
probléma megoldva:) bementem reklamálni, kiderült, hogy valóban rossz szolgáltatást állítottak be, de az eddig használt adatforgalmam a Blackberry Instant Email szolgáltatásból ment, szóval az oldalukon feltüntetett összes nem valós, mert lennulázódik.
Bár szerintem akkor is felháborító, hogy 1) ezt nem közlik az emberrel, 2) rossz szolgáltatást állít be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!