Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ebben az esetben valami...

Ebben az esetben valami kompenzációt adhat a Telenor?

Figyelt kérdés
Táblagépet hoztam ki a Telenor tól. Az első napokban fellépett egy hiba, appok megnyitásakor lecsökken a kontraszt, én a három napon belül visszavitték, de megtagadták a javítást, hogy ez nem hiba, ma vittem be egy Huawei márkaszervizbe, ott azt mondták ez hardveres hiba, valószerűtlen az alaplappal lesz gond. Viszont közben lefóliáztattam a készüléket, és a javitás során lehet nem tudják megmenteni a fóliát. Milyen kompenzációt adhat a Telenor? Én három napon belül visszavittem és elutasitották
2021. febr. 11. 18:57
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Most a kompenzációt mire érted? A fóliára? Mert arra nem vállalnak semmilyen garanciát, ha megsérül vagy leesik vagy leszedik, stb.
2021. febr. 11. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Úgy értem, hogy nekem anyagi kár keletkezett, mert nem tudtam hogy ez valóban hiba, és úgy fóliáztattam le
2021. febr. 11. 19:10
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

A fólia rajtad kívül senkit nem érdekel. Sem a telenort, sem a szervizt.

Ennyi erővel a buszjegyet is követelhenéd rajtuk amivel oda utaztál.

2021. febr. 11. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Szinte biztos, hogy nem. Még a végén rádhúzzák, hogy a fólia miatt ilyen. Egyébként milyen fólia és mennyibe került? Amúgy én úgy szoktam ilyet, hogy legalább egy hétig tesztelem és csak utána veszek tokot, fóliát én mondjuk feleslegesnek tartom, de azzal is érdemes várni, mielőtt ráteszed.
2021. febr. 11. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
felejtős..
2021. febr. 11. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
100%

"ott azt mondták ez hardveres hiba, valószerűtlen az alaplappal lesz gond"

Ez nekem nagyon furcsa mondat.

Egyébként szerintem engedd el ezt a fólia kérdést, azzal a 2-3 ezer ft-al amibe került neked senki sem fog foglalkozni

2021. febr. 11. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

14 napon belül visszaküldhetted volna ha online rendelted.

Ezért érdemes online rendelni.

2021. febr. 12. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
3 napon belül kötelesek lettek volna cserélni, tegyél panaszt és mellékeld a szerviz szakvéleményét
2021. febr. 12. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!