Mit tegyek, ha a szervíz nem hajlandó megjavítani a telefonomat?
Sziasztok!
Van egy Xiaomi Mi 9 telefonom, amely 2 hónapja olyan hibát produkált, hogy ha az always on display funkció be volt kapcsolva, akkor a telefon lezáráskor és feloldáskor szemet vakító fehér fénnyel villogot és 3 mp után adott képet. Beküldtem a szervízbe, ahol meg is javították. 1 hét után azonban azt vettem észre, hogy a telefon újra ezt a hibát produkálja, azonban enyhébb módon. Most csak akkor villog fehér fénnyel, ha 3-4 órát nem volt használva. Meg is mutattam testvéremnek és apának is, akik szintén látták a hibát. Újra visszaküldtem a szervízbe, ahol most kaptam vissza, hogy szerintük a telefon hibátlanul működik, semmi olyan hibát nem tapasztaltak, amit leírtam. A mérések azt mutatták, hogy a gyártó által vállalt paramétereknek megfelelően működik, holott én tudom, hogy biztos nem, mert mindenki látta, hogy villog itthon. Azért zavar, hogy nem javították meg, mert az első súlyosabb problémánál is így kezdte, hogy néha villogot egyet és újra jó volt, majd fokozatosan lett egyre roszabbb. De most ha megint várok addig, hogy súlyosabb lesz, addigra a garancia is lejár és én jövök ki rossul
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!