IPhone: iMessage/FaceTime: "telefonszám lejár" - mit tegyek?
Szembekerültem egy problémával: értesítést kaptam teljesen váratlanul, hogy az iMessage/FaceTime-hez társított telefonszámom lejár. Több mint 4 éve használom ezzel a SIMkártyával. Jelentőssége nem tudom van -e, de pár hete frissítettem a legújabb IOS14-re, IoS13-ról.
Mit tegyek most?
Beállítások/Üzenetek/Küldés és fogadás (kiírja a telefonszámot).
Küldés és fogadás-t megnyitva:
Ez a szám regisztrálva van az apple ID-jához, de nincs hozzárendelve ehhez a telefonhoz. Továbbra is használhatja a számot az iMessage-hez és a FaceTime-hoz, amíg le nem jár., 7 nap van hátra
Beállítások/FaceTime/Regisztrált számok: ugyanezt írja a telefonszámra.
Telefonszámot hozzáadni nem lehet sehol sem, mert közli hogy "ez a telefonszám már használatban van a fiókjában".
Beállítások/Általános/Info: itt nem tudom kellene -e mutatnia a telefonszámot, a telefonszámot ugyan nem mutatja, de az ICCID-t igen, ami szintén SIMkártyához kötött. A szolgáltatót is mutatja.
Beállításokat hiába fésülöm át, nem találom meg: mi a probléma.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!