Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone: iMessage/FaceTime:...

IPhone: iMessage/FaceTime: "telefonszám lejár" - mit tegyek?

Figyelt kérdés

Szembekerültem egy problémával: értesítést kaptam teljesen váratlanul, hogy az iMessage/FaceTime-hez társított telefonszámom lejár. Több mint 4 éve használom ezzel a SIMkártyával. Jelentőssége nem tudom van -e, de pár hete frissítettem a legújabb IOS14-re, IoS13-ról.

Mit tegyek most?

Beállítások/Üzenetek/Küldés és fogadás (kiírja a telefonszámot).

Küldés és fogadás-t megnyitva:

Ez a szám regisztrálva van az apple ID-jához, de nincs hozzárendelve ehhez a telefonhoz. Továbbra is használhatja a számot az iMessage-hez és a FaceTime-hoz, amíg le nem jár., 7 nap van hátra

Beállítások/FaceTime/Regisztrált számok: ugyanezt írja a telefonszámra.

Telefonszámot hozzáadni nem lehet sehol sem, mert közli hogy "ez a telefonszám már használatban van a fiókjában".

Beállítások/Általános/Info: itt nem tudom kellene -e mutatnia a telefonszámot, a telefonszámot ugyan nem mutatja, de az ICCID-t igen, ami szintén SIMkártyához kötött. A szolgáltatót is mutatja.

Beállításokat hiába fésülöm át, nem találom meg: mi a probléma.



2021. jan. 25. 15:31
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!