Mi ennek a hivatalos ügymenete?
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék, hátha valaki otthonosabban mozog a témában.
Elöljáróban, már voltam a szolgáltatónál és a Samsung szervízben is, teljesen elhatárolódtak attól, hogy teljeskörűbb infóval lássanak el.
A probléma a következő:
Adott egy Samsung Galaxy A51 típusú készülék, ami abszolút nem érzékel sok esetben térerőt. Nem tudok telefonálni, engem sem érnek el, ilyenkor internet sincs.
Ha kettő kártya van benne, akkor ez a probléma hatványozottabban jelen van. Garanciás természetesen.
Elvittem kettő hete a szervízbe, ígérték, hogy jó lesz, ne aggódjak.
Pár napja kaptam vissza, a probléma továbbra is ugyan ez.
Most nyilván vissza fogom vinni, és esélyesen továbbra sem lesz jó.
Meddig/hányszor kell ezt eljátszani, és mit tudnak tenni, ha továbbra sem lesz jó?
Elkönyvelik így, kapok egy másik készüléket?
Hogy szokott ez zajlani?
Ennyire lettem volna kíváncsi, de ezidáig senki sem tudott választ adni nekem.
Hálásan köszönöm!
Szép napot! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!