Nem szakszerűen járt el a szerviz, mit tudok tenni?
Az előző kérdésem ez volt: https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilt..
Még mielőtt bementem kértem egy fényképes(amennyiben lehetséges)/részletes dokumentációt, hogy miért nem vállalják.
Persze a részletes dokumentációt nem kaptam meg.
Mire be mentem érte azt mondták h a kijelző valószínűleg gyári csak lehetséges hogy az üveg nem az ami rajta van.
Szóval még a szerviz sem tud biztosat mondani és ennek ellenére visszautasították a garanciális igényemet. Mire megkérdeztem hogy honnan veszik, hogy nem gyári azt mondták h ránézésre nem az.
Mikor oda adták a telefont az eddigi 2db csík helyett lett rajta 3-4 csík ezt szóvá is tettem és azt mondták h ez a normális ha le kell szedni egy kijelzőt(?????) szóval egy mikrofon cserénél is megesik ez?
De ez a legkisebb probléma. Miután elhagytam a szervízt észre vettem a telefonon, hogy a kijelző be van folyva a notch alatt és poros a kijelző alatt, poros a kamera is (az üveg alatt), nincs a helyén a kijelző kb van 1mm-es rés, a ragasztó kilóg a kijelzőből és a hátlap is kidudorodik a hangerő gombok alatt. Amikor bevittem hozzájuk a telefont ezek a hibák nem voltak.
Maradjon a tökön szúrás vagy lehet valami értelmeset is tenni?
Köszönöm a válaszokat!
"Elvileg amikor átvették rögzíteniük kellett, hogy a csíkokon kívül más sérülés nincs rajta, szóval azzal még esetleg nekik mehetsz."
Így van, ezt mindenképp próbáld meg.
Azért egy APR-től rendes munkát várna az ember...
egyébként milyen hülyeség ez, hogy a kijelző valószínűleg gyári csak az üveg nem az???
egy oled kijelzőről beszélünk, ez nem IPS hogy lehet külön üveget cserélni rajta...
keress másik normális szervizt de gyorsan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!