Telefonszakértők tudnának válaszolni?





" A szerviz elzárkózik mindennemű segítségtől, nem rakják újra a szoftvert és nem tudják mi lehet a probléma."
Ha garis, akkor a garanciális jogaid kell érvényesíteni.
Az a lényeg, hogy a meghibásodást megelőző állapotot kell helyreállítani. Ha nem tudják/akarják szoftveresen javítani, akkor cserélni kell, árleszállítást vagy kedvezményt biztosítani.
Ehhez ha kell, a fogyasztóvédelem segítségét is kérheted. Minden kommunikációt a szervizzel, lehetőleg írásos formában közölj, ami így megőrizhető, és bizonyíték gyanánt felhasználható au ügy tisztázása érdekében.
Tehát az email a legjobb kommunikációs forma, ahol elmenthetőek az üzenetváltások tartalma és időpontja.
Egyébiránt az is tisztázatlan, hogy milyen és hol vásárolt készüléket milyen szervizben javítottak, hogyan kerültél kapcsolatba a szervizzel, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!