Más is tapasztalja ezt (Vodafone —> Telenor hívásirányban)? Mi lehet az oka?
Tehát ha Vodafone-előfizetőként (hívószámrejtés nélkül) hív olyan Telenor-előfizetőt, aki éppen nem elérhető (mert pl. kikapcsolta a telefonját), de az előfizetésén aktív a Telenor Hívásértesítő szolgáltatás, akkor soha nem hallja azt a tájékoztató felvételt, amit a Telenor ilyen esetekben lejátszik a hívónak („Az Ön hívásáról a hívott felet SMS-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe.”). A Vodafone-os hívók csak annyit tapasztalnak, hogy a telefonjaik próbálnak kapcsolatot létesíteni, aztán egy beep-beep-beep hangjelzéssel befejeződik a hívási kísérlet. A hívott Telenor-előfizetők viszont mindig megkapják az értesítő SMS-üzenetet, hogy nem fogadott hívásaik voltak a Vodafone-osoktól.
Ha a hívó egy Telekom- vagy egy másik Telenor-előfizető, akkor mindig hallja a Telenor előbb idézett tájékoztatóját (Digi SIM-mel nem volt módom kipróbálni, érdekelne, hogy azzal mi a helyzet.)
A Telenor és a Vodafone egyaránt azt állítja, az ok nem náluk keresendő...
Elvesztettem a fonalat a címnél. Nem kérem, hogy fuss neki mégegyszer csak rendesen, de így átláthatatlan. Nem nem tapasztalják az emberek normis esetben, ha mégis nem tulajdonítanak neki jelentőséget.
Ez a legnagyobb problémád, hogy ilyennel keresgesd a szolgáltatót, hogy nem hallotad a szolgáltató maszlagát, ha valaki nem veszi fel a telefont?
Szerintem ne foglalkozz ezzel. Belefogsz kopaszodni. Menj és keress értelmes elfoglaltságot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!