Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kell a jótállási jegy a...

Kell a jótállási jegy a Samsung márkaszervízekben?

Figyelt kérdés
A Telekomtól vettem a telefonom és néha nem érzékeli a SIM kártyát. A számlája megvan de a jótállási jegye nem. Mit tudok csinálni?

2020. okt. 3. 14:49
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

#10 Igazából Samsungokkal nem tudom, hogy megy ez.

Az én tapasztalatom az volt - iPhone-nal -, hogy amikor a Telekomhoz vittük, azok a TMX-hez küldték be, akik semmit sem csináltak a telefonnal (igazából a vélményeket olvasva hálisten'), aztán mikor kerestem én magam egy hivatalos Apple szervizt, akkor ők már nem küldték a TMX-be, ők helybe cserélték a teljes telefont.

Azt hittem a menete ennek teljesen megegyezik.

2020. okt. 4. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

Gyártója, sőt boltja válogatja. Pesten ha bemész egy központi Samu boltba (Experience Westend, Oktogon, Köki terminál stb.) esélyes, hogy helyben is megcsinálják mert van szerviz része is az üzletnek, de ha pl. Baranyában Pécsre viszed be a Mobilerődhöz, vagy vidéken bárhova, akkor ők gondolkodás nélkül továbbítják a hivatalos szervizpartnerhez, a TMX-hez.

Egyébként én is kvázi rettegtem, mikor az S9-emet két éve el kellett küldenem egy frissítés okozta bootloop miatt és kiderült, hogy a TMX-hez fog kerülni... DE! Ha őszinte akarok lenni, tip-top állapotban kaptam vissza külsőleg, a hátlapot is szakszerűen cserélték, nyomásteszt is úgy tűnik sikeres volt, mert a vízállóság maradt (néha próbálgattam, nem ázott be) és tök jól nyomon lehetett követni online is a folyamatot, képeket is készítettek az egyes javítási fázisokban. Nem panaszkodhatok, kivéve hogy szoftveres buggal küldtem el és pont azt nem javították, de ez már más tészta és hosszú sztori :D Szóval a "semmit sem csináltak a telefonnal" része nálam is megvolt, de legalább nem téglaként dobálták és amit műveltek vele azt szakszerűen tették.

Annyira azért nem ördögtől való tehát a TMX manapság már, sokat javult a helyzet a hallott sztorikhoz képest. És az én telóm 2x is volt náluk teszem hozzá és mindkétszer sértetlenül visszakerült hozzám a mobil.

2020. okt. 4. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

#12 Hát én is dettó kétszer küldtem be hozzájuk az XS-em, mert nagyon melegedett, és gyorsan merült. Visszadobták mindkétszer, mondván hibátlan, le is írták, hogy javítás nélkül visszaküldve. Ráadásul jegyzőkönyvet is csináltak már. :'D Mondom remek.

A nyomonkövetés is vicc volt, mert adniuk kellett volna egy munkalapszámot ugye, de ezt nem tették meg, csak miután rájuk lett szólva, mindkétszer. De akkor se sok mindent lehetett látni a folyamatokról, csak egy képet a telefonról.

Nem is lenne ezzel baj, ha tényleg nem lett volna baja a telefonnak, viszont az iCentre egyből észrevette a hibát rajta, és küldték is vissza a gyártónak, nekem meg a vadi új telefont.

Szóval én azóta nagy ívben kerülöm a TMX-et. :D

2020. okt. 4. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Ja, az lemaradt, hogy külön poén volt a Telekomos csaj reagálása a történtekre: annyit mondott, küldjük vissza addig, amíg nem cserélik a telefont, mert tudják, hogy bajok vannak azzal a szervizzel. Meséltek is egy hasonló esetet, hogy mással 3x játszották ezt el, mire újat kapott.

De én mondom ezzel nem szórakozok, mert addig csak nélkülöznöm kell a telefont, a havidíjat meg fizetni a semmire.

2020. okt. 4. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!