Telekomnal alkalmazasban miert nem lehet aktiv szolgaltatast kikapcsolni?
nincs jogosultságod kikapcsolni
flottás vagy? - akkor azért.
az adott szolgáltatás hűségidős? - akkor azért
1-es vagyok
én ezt végigjártam sajnos...................
amit az appban nem tudsz elintézni azt SMS-ben sem tudod és a neten sem tudod.
én flottás díjcsomagban voltam a Mozdonyvezetők Szakszervezeténél és amikor kiléptem, a nevemre került az előfizetés. Azt hittem minden rendben, de sosem tudam elintézni semmit normálisan. Azt hittem a telekom a hülye.
Aztán szerencsémre belefutottam egy tök normális ügyfélszolgálatosba aki szánt időt arra hogy végignyálazza a beállításokat és rájött, hogy valaki valamikor régen egy pipát nem vett ki egy helyről, ezért bár a sajátom volt a díjcsomag már, de az online ügyfélszolgálaton (app, sms, stb.) még flottáként érzékelt a rendszer.
kivette ezt a pipát és onnantól bármi tudok intézni SMS-ben, appban, neten, akárhogy.
azt javaslom hívd fel az ügyfélszolgálatot és élő emberrel beszélve mond el neki mi nem megy. talán neked is szerencséd lesz és nem egy idióta üfi-sel találkozol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!