Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hibás telefon cseréje?

Hibás telefon cseréje?

Figyelt kérdés

Vásároltam egy telefont 6 napja, személyesen. Így a 14 napos elállási jog nem illet meg alap esetben.

Viszont mivel hibás teljesítésnek minősül az, hogy a telefon gyárilag hibás (mivel 6 nap alatt nem romolhatott el, főleg nem saját hibámból), így kérhetem a cseréjét?


Kamera hibája van, és közel 400 ezer forintos telefonról van szól. Ha szervizbe kerülne, és szétszednék, utána a vízállósága kockáztatva lenne (Samsung szervizes mondta, hogy összerakás után nem garantált a vízállóság), így indokolatlan hátrányba kerülnék egy vadi új telefonnal.


Ilyen esetben van lehetőségem a termék cseréjét, vagy árának visszafizetését kérni, és kizárni a szervizelés lehetőségét?


2020. szept. 2. 20:22
 1/1 anonim ***** válasza:
a 3 napon túl vagy, úgyhogy a gari feltételek érvényesek.
2020. szept. 2. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!