Ha Viberen látom hogy az illető mikor volt utoljára elérhető de ő nem kapja meg az üzenetet mert csak egy pipa van és szürke akkor az mit jelent?
Ezt a Viber hibát több ismerősömnél látom mai napig... Van, hogy csak akkor jelzi az üzenetet, ha megnyitja a felhasználó az adott csevegést (nem pusztán az alkalmazást).
Van, hogy napokat csúsznak az üzenetek.
De a legjobb, ami miatt én töröltem is az appot:
Produkálta nekem is a fentieket, majd egy üzenetet írtam, elküldtem, azt jelezte kis idővel később, mintha a címzett olvasta is volna. De nem kaptam választ, ezért írtam újra. Arra is rövid idő után azt jelezte, hogy olvasta a címzett. ... Pár nappal később találkozunk a címzettel, kérdem mért nem írt? Mutatja a telóján, egyik üzit sem kapta meg, én meg mutattam, mit jelez nálam az üzikre... Sohasem kapta meg a címzett az üziket, de a Viber úgy jelezte, hogy olvasta is. Na ekkor töröltem a fenébe az appot...
Nem mondom, hogy mindenkinél előfordulnak ilyen hibák, de az én ismerőseim közül a Viber -t használóknak több, mint fele panaszkodik a Viber -re, sokan az üzenetek csúszására, vagy arra, hogy csak akkor jelzi az üzenetet ha megnyitja az appot. Kisebb részüknél már az adott csevegést is meg kell nyitni ahhoz, hogy jelezze az új üzeneteket.
Az én esetem óta több év telt el, de a címzett azóta sem kapta meg azokat az üzeneteket, azok elvesztek az éterben. Viszont azóta is figyelemmel követem az ismerőseim Viber -el kapcsolatos panaszait.
Én annakidején, még az üzenet eltűnés előtt többször jeleztem a fejlesztők felé, hogy túl sokat csúsztak az üzenetek, volt amit csak az alkalmazás megnyitása után jelzett, de csak annyit reagáltak rá (természetesen mindezt angolul), hogy telepítsem újra az alkalmazást, az megoldja a gondot, mire írtam nekik, hogy azon már rég túl vagyok, biztos nem nálam van a gond, mert több ismerősömnél is előfordultak ugyanazok a hibák, más típusú készüléken is. Erre már nem is reagáltak...
Az is érdekes, hogy az áruházban is többször ránéztem az értékelésekre, ott is sokan panaszkodnak, de ott is csak annyit reagál maximum a fejlesztőgárda, hogy telepítsék újra az alkalmazást. Mindez évek óta megy, de javítás persze nincs...
Sokan (az ismerőseim közül is) ezek miatt már váltottak is, vagy csak egyszerűen törölték az appot.
Előfordulhat, hogy a címzett Viber alkalmazása nem is próbálja az üzeneteket ellenőrizni, emiatt csak 1 szürke pipát látsz, de ha megnyitná az appot, vagy konkrétan a veled folytatott csevegést, akkor leellenőrizné az új üzeneteket az app. De az is lehet, hogy maguk a szerverek nem is továbbítják az üzeneted, vagy mint annakidején az én esetemben, téves visszajelzést is adhatnak...
Az a biztos, ha felhívod az illetőt és megbeszélitek a dolgokat.
Vagy ha tudsz más elérhetőséget, próbálkozhatsz más csatornán is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!