Miért fogy magától az egyenlegem?
Egyszer biztosan sikeresen igénybe vettél egy olyan fizetős szolgáltatást, aminek az apróbetűs részében le van írva, hogy most már havonta levonnak x forintot a kb semmiért.
A szolgáltatódnál járj utána, hogy mi lehet ez, segíteni fognak. Akár telefonon, akár személyesen egy Vodafone üzletben.
Köszi, de nem szoktam fizetős szolgáltatásokat igénybe venni, és csak ma fogyott a pénz.
Az utóbbi 24 órában csak annyi történt, hogy nem tudtam aludni, ezért 6 óra körül felmentem a facebookra és a kuruc.infora, de ez wifiről ment, és ultratakarékos módban, tehát más app se lehet. 7-kor meg jött az sms hogy 1000 ft-tal kevesebb az egyenleg. Esetleg valami social justice adó, mert kurucot olvasok?
Most kivettem a sim-kártyát és kikapcsoltam a telefont, de úgy néz ki a honlapon tovább csökken az egyenleg.
Fel fogom hívni a vodafonet csak béna vagyok ilyen beszélgetésekben ezért gondoltam hátha itt van valami jobb ötlet.
A szolgáltatóval kell egyeztetni mindig. Akár jóvá is írják, ha valami zűr van, de neked kell utánamenni. Ne félj a beszélgetéstől, az ügyfélszolgálatosok hozzá vannak szokva a leghülyébb emberekhez is, te náluk ezerszer értelmesebb vagy, még a kuruc infó ellenére is. :D
Csak mondd el, hogy mit tapasztaltál, és ők látnak úgyis a rendszerben mindent elvileg. Csak mondj ki mindent, azt is, ha valamit nem értesz.
Velem volt már olyan, hogy maga a mobilszolgáltató hívott fel, hogy van egy nagyon kedvező ajánlatuk, akár a felére lemehet a havidíjam, nem lesz semmi extra költség, stb. Én meg elismételtem mindent, hogy "tehát jól értem, hogy fele lesz a hívidíjam?" - igen. "Tehát jól értem, hogy nincs extra költség?" - igen. Aztán a következő havi számlánál kiderült, hogy nincs ez teljesen így, 10-20%-kal kevesebb lett, de vmi extra szart is hozzácsaptak havi 200 forintért biztosítás címén. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és elmondtam, h nekem nem ezt ígérték. Mivel felveszik a beszélgetéseket, visszahívtak, aztán elnézést kértek, valóban levitték a havidíjam sokkal kedvezőbb szintre, meg még fizettek is vissza valamennyit.
Ezt azért meséltem el, mert elvileg az ügyfélszolgálatok ilyen szempontból jól működnek, csak kicsit határozottabban kell fellépni, és kiállni az igazadért. Hülyének nézni nem fognak, nekik az az érdekük, hogy elégedett legyél, és az ügyfelük maradjál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!