Rossz színű terméket kaptam, de ha kinyitottam a dobozt, már nem cserélik le a jóra, igaz?
Figyelt kérdés
2020. jún. 18. 12:06
1/4 anonim válasza:
Nem igaz. Legalább 14 napos elállási jogod van. Ha nem bontod ki, akkor azt se tudod, hogy működik-e egyáltalán, vagy hogy van-e valami a dobozban. Egyébként is ők hibáztak, nem te. Kötelességük visszavenni.
2/4 anonim válasza:
Nagyban függ, hogy miről is van szó, ha mobilról akkor teljes mértékben jogod van reklamálni, ha pedig online rendelted, akkor 14 napon belül kötelesek visszaadni a vételárat, ha úgy döntessz, hogy elállsz a vásárlástól.
3/4 anonim válasza:
Ha korrektek, küldenek egy futárt, aki elviszi, vagy akár hoznak is másikat helyette.
4/4 anonim válasza:
Első körben érdemes lehet felhívni őket, hogy tisztázzad a helyzetet. Kolléganőmmel például fordult már elő, hogy rendelt valamit, a csomagban pedig egy teljesen másik terméknek a doboza volt. Felhívta az ügyfélszolgálatot, akik mondták, hogy a dobozon belül lesz egy másik doboz, ami a valódi terméket tartalmazza, csak a szállítás vagy a csomagolás miatt kellett így megoldani.
De ha kibontod a dobozt, természetesen akkor is elállhatsz a vásárlástól, és pláne kérheted a termék kicserélését olyanra, amilyet rendeltél, ha kiderül, hogy rosszat küldtek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!