Miért számlázták ki, amit nem is telefonáltam le?
Március 20-án megszüntettem az egyik nevemen lévő telekomos mobil előfizetést, mert lejárt a hűségideje. A telefonszámon utoljára tavaly májusban, azaz majdnem egy évvel ezelőtt volt utoljára hívásindítás/fogadás. Utána a sim kártya kivételre is került a készülékből. Lemondani nem tudtam akkor, mert csak most járt le a hűségidő.
Most kaptam egy számlát, miszerint 16 ezer Forintot kell fizessek 1-étől 20-áig tartó időszakra. Szerepel a számlán több, mint 200 perc hálózaton kívüli hívás, mobilnet vásárlás, tudakozó hívás. Amint mondtam, a sim kártya egy készülékben sem volt egy éve. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de természetesen nem tudnak vele mit csinálni, mert hát ezt akárki mondhatja.
Mit lehet tenni? Hová érdemes fordulni?
Nem ez a 16 ezer Forint vág földhöz, de azért na, ne nézzék hülyének az embert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!