Rendeltem telefont webshopból, ki lehet nyitni a csomagot mielőtt átveszem/aláírom?
Amíg nem veszed át nem a tiéd, úgyhogy ki sem bonthatod.
Átveszed és utána még a futár jelenlétében kibontod és ellenőrzöd.
"Amíg nem veszed át nem a tiéd, úgyhogy ki sem bonthatod."
És ha addig nem veszem át amíg ki nem bonthatom?
"És ha addig nem veszem át amíg ki nem bonthatom?"
nem fogja engedi a futár... gondolkodj: kibontod a csomagot, törött és nem veszed át. Mit csinál vele, hogyan papírozza le, hogy ki van bontva és még törött is? Simán kirúgják ilyenért...
mégegyszer leírom, hátha átmegy az infó:
átveszed és a futár jelenlétében kibontod és ellenörzöd a csomagot. Megkérde szépen a futárt, hogy várjon 1 percet.
Ha probléma van a csomaggal akkor a futár köteles jegyzőkönyvet felvenni a sérülésről
GLS-nél például ez van:
Mi a teendőm, ha a csomagom megsérül?
Az áru csomagolása a feladók felelőssége. A GLS csak abban az esetben fogadja el a kárigényt, ha a dobozon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz. A GLS visszaszállítja a csomagot a központba és értesíti a feladót.
Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.
Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérjük, a feladónak jelezze a panaszát. A GLS nem nyithatja ki, és ellenőrizheti a csomagot belülről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!