Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Rendeltem telefont webshopból,...

Rendeltem telefont webshopból, ki lehet nyitni a csomagot mielőtt átveszem/aláírom?

Figyelt kérdés
Kibontani hogy a telefon nincs-e összetörve.
2020. márc. 10. 19:52
 1/5 anonim ***** válasza:
A futár szokta engedni. De ha mégsem, legalább a csomagolást jól nézd körbe, a sérülésnek nyoma van.
2020. márc. 10. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Amíg nem veszed át nem a tiéd, úgyhogy ki sem bonthatod.

Átveszed és utána még a futár jelenlétében kibontod és ellenőrzöd.

2020. márc. 10. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

"Amíg nem veszed át nem a tiéd, úgyhogy ki sem bonthatod."


És ha addig nem veszem át amíg ki nem bonthatom?

2020. márc. 10. 20:30
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

"És ha addig nem veszem át amíg ki nem bonthatom?"

nem fogja engedi a futár... gondolkodj: kibontod a csomagot, törött és nem veszed át. Mit csinál vele, hogyan papírozza le, hogy ki van bontva és még törött is? Simán kirúgják ilyenért...


mégegyszer leírom, hátha átmegy az infó:

átveszed és a futár jelenlétében kibontod és ellenörzöd a csomagot. Megkérde szépen a futárt, hogy várjon 1 percet.

Ha probléma van a csomaggal akkor a futár köteles jegyzőkönyvet felvenni a sérülésről



GLS-nél például ez van:

Mi a teendőm, ha a csomagom megsérül?

Az áru csomagolása a feladók felelőssége. A GLS csak abban az esetben fogadja el a kárigényt, ha a dobozon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz. A GLS visszaszállítja a csomagot a központba és értesíti a feladót.

Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.

Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérjük, a feladónak jelezze a panaszát. A GLS nem nyithatja ki, és ellenőrizheti a csomagot belülről.

2020. márc. 10. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Egyszer én is vitatkoztam a futárral, hogy addig nem írom alá amíg ki nem bontottuk, viszont ezt nem engedte. Ugyan azt elértem, hogy megvárta míg kibontom, viszont sokra akkor se mentem volna vele, mert elmondta, hogy nála semmilyen reklamációs űrlap nincs, és ha gondom van, akkor menjek le a postára. Jelen esetben csak annyit tudsz csinálni, hogy levideózod a csomagot miközben kibontod.
2020. márc. 10. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!