Állandó térerő problémám van, voltam a szolgáltatónál, nem náluk van a hiba. Mi lehet a baja? Részletek lent. (Samsung)
Telefonom típusa: Samsung Galaxy J3 (2016)
A telefonomnak ránézésre semmi baja, mindig van térerőm...egészen addig amíg telefonálni nem szeretnék, vagy engem hívnának. Akkor leugrik 1 csíkra, vagy teljesen elmegy és kiírja, hogy nincs szolgáltató. Nem tudom a mobilnetemet sem használni, csak wifivel tudom használni a telefont. Voltam bent a t-mobileba, megnézték és elvileg minden rendben. Kaptam új sim kártyát, de még mindig fent áll a probléma.
Frissítettem rajt mindent, gyári adatokra is visszaállítottam, de a probléma még mindig fent áll.
Azt mondták a telekomba, hogy lehet, hogy a telefonnak van baja... Találkozott valaki hasonlóval ? Szombatig nem tudok eljutni mobil szervízbe.
sajnos nagyon rossz minőségű benne a spreadtrum soc
anyámnak is ilyen volt, ott ahol nekem max volt a térerő, neki csak a fele
Bárhol próbálom ez az eredmény. Szabad ég alatt, lakásba, más városba... Eddig teljesen jó volt, pedig már 4 éves lesz a telefon :S
Úgy gondolom, hogy nem a szolgáltató hibája, mert mással nem fordul ilyen elő a környezetembe.
A hiba oka: Samsung
Én az életbe többet nem veszek SEMMIT amire az van írva hogy samsung ! Nekem, a családomnak, az ismerőseinek is van egy rakat negatív tapasztalata az "sos teletárhely törölj mindent", akksi gond, térerő probléma és egy csomó más egyéb $z@rsága miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!