Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » SOS! Galaxy A3 (2016) -os...

SOS! Galaxy A3 (2016) -os domino feltoltőkártyás telefonomnak nem tudom a *102# hívassal lekérdezni az egyenlegét. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Most toltottem felertesitest sem kaptam ahogy eddig és lekerdezni se tudom.

Telekom alkalmazast irnak uzenetben, ami nekem fent van és korabban sose volt gond. Jo lenne segítség. Lehet, fel se toltottem a telot? Elveszett a penzem?


2020. febr. 18. 18:06
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem veszett el. Hívd fel a 1414-et (ingyenes) és mondd azt Vandának, hogy "egyenleg lekérdezés".
2020. febr. 18. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Bocs azt a vandat vegig hallgattam 1darabig aztan nem jutottam semmire.
2020. febr. 18. 18:24
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

*111#

Önkiszolgáló USSD kóddal is lekérdezhető az egyenleg.


(A *102# -et valami érthetetlen oknál fogva meg akarják szüntetni...)

2020. febr. 19. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Koszonom. Vegul kiderult h az okos teloknal már csak Telekom alkalmazasbol tudom meg az egyenleget. Anyám buta telojan mukodik a *102#

jo nagy hulyeseg

2020. febr. 19. 21:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!