Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem látja az eszköz...

Miért nem látja az eszköz kereső a telefont?

Figyelt kérdés

Van egy Honor 10 lite készülékem amit valamiért nem lát a készülék kereső webes felületen.

Be vagyok jelentkezve a fiókba, és az internet és a készülék kereső is be van kapcsolva.

Ha az alkalmazást letöltőm a telefonra akkor azzal lehet látni a telefon helyét, de a webes felület meg azt írja hogy nincs aktív eszköz. Mi lehet a probléma? Már egyszer vissza is állítottam a készüléket gyári beállításokra, de az se segített.



2020. jan. 31. 09:30
 1/2 anonim válasza:
Esetleg próbáltad a beállításokban a helymeghatározást engedélyezni? És figyelj hogy mindkettő készüléken (a telefonodon is és a gépeden is) ugyanazzal a fiókkal legyél bejelentkezve.
2020. jan. 31. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Természetesen a helymeghatározás engedélyezve van és ugyanazzal a fiókkal lépek be amin a telefonon.

Régebben lehetel látni de most valamiért nem.

2020. jan. 31. 13:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!