Hogyan lehetne kideríteni, hogy mi okozza a SIM kártyám hibáját?
A SIM-kártyámat, ha beleteszem a telefonomba és bekapcsolom, akkor a telefon többször is PIN-kódot kér.
Egyszer bekapcsoláskor kéri, majd, amikor a wifit bekapcsolom és megnyitok egy oldalt, akkor mégegyszer, ezután nem kéri többször, kivéve, ha megnyitom a mobilszolgáltatóm SIM-alkalmazását, és abban például autópályadíjat szeretnék fizetni. Ilyenkor le is fagy a SIM-alkalmazás, és nem tudok benne autópályadíjat fizetni.
A telefon a SIM-kártyával a többszöri PIN-kód kéréstől eltekintve rendesen működik (hívás, SMS megy), viszont mobilbankolni nem merek így vele.
Azért a SIM-kártya okozza a hibát szerintem, mert azóta csinálja ezt a telefon, amióta a SIM-kártyát egy dual SIM-es Huawei telefonba ideiglenesen áttettem, és egyébként a bátyám SIM-kártyájával a telefonom jól működik, csak bekapcsoláskor kéri a PIN-kódot.
A SIM-kártyámat ha beleteszem a régi gombos telefonomba, azt írja ki, hogy hibás a SIM-kártya, és nem is lép tovább.
A SIM-kártyát visszavinném a szolgáltatómhoz kicserélni, de azért érdekelne, hogy pontosan mi a hibája, esetleg vírusos lett talán?
Ha kikapcsolod a pinkódot,utána inditsd újra a telefont.
Jelentkezik a probléma?
(Szoftver hiba a telefonon,de ez csak tipp.
Amúgy ha karcos a simkártya az látszik.
De úgy tudom,a simkártya "klónozása", másolása fizetős)
" hogy pontosan mi a hibája"
Ilyen bonyolult rendszereknél senki nem fogja neked megmondani egy néha jelentkező hibára hogy pontosan mi a baj. Cseréltesd ki, aztán meglátod, a szolgáltató ingyen cseréli a simet, 5 perc alatt kész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!