Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Huawei Y5 2018 hálózati hiba?

Huawei Y5 2018 hálózati hiba?

Figyelt kérdés

Annyi a problémám, hogy mikor bekapcsolom a telefont és hívni szeretnék, akkor befejeződik a hívás mielőtt már csörgetnék. Fent a sarokban a VodafoneHU mellett zárójelben "csak adatforgalom" jelenik meg.


Nem tudok se hívni, se hívást fogadni.


Factory resetet is csináltam már, hiába.



2019. nov. 16. 13:01
 1/2 A kérdező kommentje:
Csak mobilnet és wifi van. De próbáltam másik simmel is, azzal se jó.
2019. nov. 16. 13:02
 2/2 anonim ***** válasza:

Kérdezz rá a szolgáltatónál, lehet, hogy csak beállításhiba/ valamit elnyomtál. Ebben az esetben biztosan fognak tudni segíteni.


Ha nem az előbbi, akkor vidd szervizbe (lehetőleg márkaszervizbe, ne útszéli GSM-be).

Sok szerencsét! :)

2019. nov. 17. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!