Az uj ios frissites utan miert irja ki a telefonom, hogy “elofordulhat, hogy az eszkoz nem tamogatott”?
az uj frissites ota lett ilyen
a toltokabellel semmi probelma nincs, MFI
Mikor és mire írja ki?
Milyen eszköz nem tetszik neki?
Ha a „Kiegészítő nem támogatott” üzenet jelent meg
Több oka lehet annak, hogy megjelenik ez vagy egy ehhez hasonló üzenet iPhone, iPad vagy iPod touch készülékén. A cikk bemutatja, mi a teendő, ha megjelent valamilyen üzenet a készülékén.
A következő esetekben jelenhetnek meg ilyen üzenetek:
A kiegészítő meghibásodott, megsérült, vagy nem rendelkezik Apple-tanúsítással.
Készüléke nem támogatja az adott kiegészítő használatát.
Az iOS-készülék csatlakozója elszennyeződött vagy megsérült.
Kövesse az alábbi lépéseket a probléma kiküszöböléséhez:
Frissítés az iOS legújabb verziójára
Bizonyos kiegészítők használatához az iOS legújabb verziója szükséges. Így frissíthet az iOS legújabb verziójára.
Annak ellenőrzése, hogy a kiegészítő kompatibilis-e
Ha ez volt az első alkalom, amikor megpróbálta használni a kiegészítőt, ellenőrizze, hogy használható-e a készülékével. Néhány kiegészítő csak az iPhone, iPad és iPod touch bizonyos modelljeihez használható. Ha nem tudja megállapítani, érdeklődjön a gyártónál.
A csatlakozók ellenőrzése
Válassza le, majd csatlakoztassa ismét a kiegészítőt, és várja meg, hogy most megjelenik-e az üzenet. Ha ezek után is megjelenik, ellenőrizze, hogy nem sérült-e meg, illetve nem szennyeződött-e el a kiegészítő és a készülék csatlakozója. Szükség esetén óvatosan távolítsa el a szennyeződést, és tisztítsa meg a készülék csatlakozóit.
Ha megjelent az üzenet, viszont nincs csatlakoztatva semmilyen kiegészítő, forduljon az Apple-támogatáshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!