Mi a különbség, ha egy új telefonra 2 év garanciát adnak vagy 1 év jótállást?
Figyelt kérdés
Mi a különbség a garancia és a jótállás között?2019. szept. 25. 15:48
1/6 anonim válasza:
Ahiva nem az van ìrva hogy gyàri garancia,azzal nem szabad foglalkozni meg ha csàbìtò az àra akkor sem
2/6 A kérdező kommentje:
miért?
2019. szept. 25. 17:30
3/6 anonim válasza:
Mert megszívhatod.
Mert neked kell postázgatni, utánajárni.
A bolti garinál csak visszaviszed és a többit megoldják.
4/6 anonim válasza:
Mert egy bolti gari kb semmit nem ér.. Ha nagy a gond a bolt nem fogja benyelni a javitasi koltseget. Leraznak hitegetnek es kb semmit nem tudsz csinalni.Rohangalhatsz fogyasztovedelemhez,azok eelkuldenek bekelteto testulethet stb
5/6 Ypszilon1980 válasza:
A jótállás és a garancia ugyanaz. Az 1 év kötelező új termék esetén,a 2 évet tisztázni kell, hogy a plusz 1 év csak szavatosság vagy garancia.
6/6 anonim válasza:
1 év az kötelező gyári garancia, EU-s kötelezettség minden elektronikai termékre. Amit azon felül adnak, az gyakran nem gyári garancia, hanem az üzletbe szól, és házon belül vagy szerződött partnerrel oldják meg a javíttatást (pl emag ha jól tudom hazaviszi romániába), illetve sokszor csak a fő termékre vonatkozik, kiegészítőkre nem (pl ha veszel egy laptopot 3 év garival, akkor az akksira általában csak a kötelező 1 évet adják)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!