Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Pláy áruház telekomos fizetés,...

Pláy áruház telekomos fizetés, meddig vacakolhat?

Figyelt kérdés

Play áruházban a fizetési lehetőségeknél, ha kiválasztom, h Telekom annyit ír h ez a funkció jelenleg nem elérhető, próbálja meg később.

Ez már egy hete kb.

Nem tudtok esetleg valamit meddig fog szünetelni ez a lehetőség?



2019. szept. 12. 20:11
 1/6 anonim ***** válasza:
kártyás vagy előfizetéses vagy?
2019. szept. 12. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Előfizetéses, de magára a kártyára töltöttem fel összeget ami vásárlásra is fordítható.

A probléma inkább az, h jó szokásához híven a telekom kínlódik valszeg.

2019. szept. 12. 20:40
 3/6 anonim ***** válasza:

nem a telekom kínlódik, nálam megy


van elég univerzális egyenleged?


netán nem lépted túl a havi limitet?

2019. szept. 12. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Van rá bőven.

Nekem csak ennyit ír "Tiszelt ügyfelünk a szolgáltatás jelenleg technikai okokból nem elérhető.Próbálja meg később."

2019. szept. 12. 20:50
 5/6 anonim ***** válasza:
Digitális termék vásárlására hatályos jogszabályi rendelkezések értelmében az alábbi vásárlási limitekkel van lehetőséged: 15 000 Ft/fizetési művelet, de legfeljebb 90 000 Ft/naptári hónap.
2019. szept. 12. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
lehet nem lett paraméterezve, hogy a limittúllépésre kiírja az okot, de talán tudtam segíteni
2019. szept. 12. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!