Miért nem fogadja el az új kártyámat a telefonom?
Vodafoneos voltam eddig, ma kaptam egy új kártyát ami Telekomos. Mikor elsőnek kéri a telefon a PIN1 kódot akkor elfogadja, de utána megint kéri és akkor nem oldódik fel. Kártyafüggetlen telefonról van szó, nem értem miért nem akarja elfogadni. Az előbb teljesen meghülyült, feloldódott és minden jó volt, azóta se csinált ilyet hiába próbálkozom.
Ui.: Nem értek ehhez, ne szidjatok meg ezért, gondoltam elsőnek itt kérdezem meg.
Ugyanazt csinálom mint az előző kártyámnál.
Új fejleményem pedig az, hogy az arcfelismerés és az ujjlenyomat megy, csak a PIN kódot nem akarja elfogadni.
Ha megy az arc és az ujjlenyomat olvasás, akkor nem a SIM kártyás PIN kóddal van a baj, nem? Szóval nem az új kártyát nem fogadja el, hanem a te általad beállított kódot adod meg rosszul.
Mert ugye ha a SIM kártyás pin kódról van szó, akkor ameddig nem írod azt be, addig lehetetlen, hogy feloldja az arc vagy az ujjlenyomat olvasó a képernyőt. De mivel az arc és az ujjlenyomat olvasó működik, akkor a te általad beállított kóddal lehet a baj.
Hát, hogy pl. elírod. Igazából nem nagyon tudok másra gondolni, mert ha a telefon kártyafüggetlen, akkor evvel nem kellene, hogy gond legyen.
Nem tudom mi lehet a probléma. De az, hogy meghülyül, felold, aztán még se jó... Meg az, hogy írtad, hogy "mikor elsőnek kéri a telefon a PIN1 kódot akkor elfogadja, de utána megint kéri és akkor nem oldódik fel." Szóval mindkétszer egymás után a PIN1-et kéri? Más telefonnal nem lehet megpróbálni a kártyát? Hogy más telefonon minden okésan megy-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!