Miért történik ez? Samsung Tv
"Miért történik ez?"
Mert te sem írsz típust, nehogy véletlenül eszembe jusson valami, a szerviztapasztalatok alapján.
Pontosabban eszembe jut, de nem akarok vaktában írni.
#3
Ne tudd meg, egyes típusoknál van egy trükk, amihez szét sem kell szedni, ilyen esetben.
De téged nem is akarlak ilyenekről felvilágosítani, mert nagyon rosszindulatú és fennsőbséges szoktál lenni, nem érdemled meg.
Különben is, te mindent jobban tudsz, mindenkinél.
lehet szoftvert is frissíteni ezeken a tv-ken már (akár wifin is)
Lehet az megoldaná
vagy húzz ki mindent belőle éjszakára
a tápot is!
hátha egy hosszabb áramtalanítás segít neki.
"nagyon rosszindulatú és fennsőbséges szoktál lenni, nem érdemled meg."
Rossz indulatú és alpári leginkább te vagy.
"Különben is, te mindent jobban tudsz, mindenkinél."
Semmit nem tudok jobban. Rajtad kívül senki nem feltételezett ilyet rólam.
"Ne tudd meg, egyes típusoknál van egy trükk"
De végül is válaszoltál a kérdésemre a magad módján.
Bár a személyeskedő "azért is belerúgok a kutyába" stílust most sem tudtad nélkülözni. :)
Erről szól a Szirty-hatás.
Szirty éppen unatkozik.
Szirty éppen akadékoskodik.
Szirty éppen játssza a fejét, fölényeskedik.
Mert az neki nem opció, hogy kivárta volna a kérdező válaszát, utána esetleg tanulhatott volna valamit.
Ja, Szirty mindent jobban tud, mindenkinél.
Miért vártam volna meg a kérdező válaszát? A kérdés neked szólt, hogy szerinted mire menne vele ha tudná mi a baja?
Ebben semmi fölényes, akadékoskodó nem volt. Egyszerűen érdekelt hogy gondolod.
Az összes jelző illik rád amit felsoroltál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!