INDÍTÓ VAGY ÜZEMI KONDENZÁTOR lehet ezen a villanymotoron?
Ismerősöm kőrfűrészének a be-ki kapcsoló doboza amibe még benne volt egy nagyobbacska relé szét égett ! Ha az relé és nem mágneskapcsoló! Ez a motórtól távolabb a munkapad szélén volt elhelyzeve zőld -piros nyomógombos + relé benne. Mint a képen látható a kapocsdeknin van egy kondi ! (sajna még azt a kapocsdeknit ne lehetett lecsavarozni az külön téma lesz-de megoldom) Két kérdésem lenne ! Az adattáblából nem tudom kideríteni a kondi az ÜZEMI v INDÍTÓ kondi -e ami a motoron látható is ! Második kérdés a relét (ha relé) nyomogombal helyettesíthetem-e egyszrűen vagy kell indító kondi + ban és mekkora ehez a mot..? ( Ha a motoron lévő kondi az nem az -hanem az üzemi ) Ja még annyit ha sikerül a kapocsdekni fedelet le venni és azt látom nincs leégve a tekercs akkor honnan tudom melyik a fő tekercs és melyik a segédfázis tekercs?
Melyik a fő tekercs és melyik a segédfázis tekercs?
Ohm mérő 200 ohm méréshatárral.
A főfázis ellenállása kisebb mint a segéd fázis-é.
ELNÉZÉST DE A FENTI RAJZ TÉVES ! JOBBAN KITUDTAM BOGÓZNI IS MOST MELLÉKELEM A VOLT BEKÖTÉSÉT + A SZÉT ÉGETT KAPCSOLÓT AMELY NEM TUDOM MOTOR VÉDŐ VAGY INDÍTÓ SEGÉDFÁZIS RELÉ ??!
ESETLEG HA LENNE SZÍVES VALAKi BEKÖTÉSI RAJZOT FEL TENNI HA ELÉG EGY NYOMOGOMB A SEGÉDF---- RELÉ NÉLKÜL AZ IS JÓ DE LEHET NEM IS KELL MIVEL EZ MOTORRVÉDŐ VOLT !NEM TDOM:( KÖSZÖNÖM ELŐRE IS A SEGÍTSÉGET !!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!