November 22. én vettem egy Zanussi ZRB36104WA hűtőszekrényt, ami elromlott 24. én?
Az tudod tenni, hogy nem csak lesel mint hal a szatyorban, hanem elkéred a várárlók könyvét és beírod a panaszodat és jelented a dolgot a fogyasztóvédelmenek.
Ebben az esetben 100%-osan melletted áll a törvény. Az megy, hogy "rossz számlát állítottak ki" egy vicc. Miért hagyod magad lerázni?
"Bementem az üzletbe ahol a régi számla sztornózása közben hogy nem tudják kicserélni mert a vételkor rossz számlát adtak, amit nem tudnak sztornózni."
Nem tesz semmit.
A hűtőt attól kicserélteted, a számlát meg majd elintézik.
Egyébként valóban, te vagy a vásárló, és a vásárlás helyén el nem intézett problémádat a vásárlók könyvébe tett írásos bejegyzés útján teheted hivatalossá.
Ilyen esetben amikor neked problémát okoznak és ezzel többlet költséged keletkezik, szabi, utazás, akármi, azt benyújtod nekik.
Ha nincs leírva, utólag letagadhatnak bármit.
Ezért amit csak lehet, dokumentálj. Akár azt is kérd írásba hogy az ő hibájukból eredően nem tudsz a megvásárolt termék ügyintézésével haladni.
Akár fogyasztóvédelmi vita esetén is fontosak lehetnek ezek a dokumentumok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!