Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Futár szolgálattal kiszállítot...

Futár szolgálattal kiszállított termék sérülése Mit lehet ilyenkor tenni?

Figyelt kérdés

Egy boltból vásároltam egy mosógépet, amit a HDT futárszolgálat hozott ki. A termék be volt csomagolva, aláírtam h átvettem a terméket majd a futár elment, nem várta meg amig kicsomagolom. A kicsomagolás után szembesültem vele, hogy a termék meg van sérülve. Jeleztem a boltnak ahol vásároltam, elvitték a mosógépet megjavították és most újra ki akarják szállítani, és ki akarják fizettetni velem a szállítást ÚJRA!

Arra hivatkoznak, hogy azzal hogy aláírtam a szállótólevelet azzal elismertem hogy a termék sérülésmentesen került hozzám.

Mit lehet ilyenkor tenni? Se a bolt ahol vettem, se a szállító nem akarja magára vállalni a szállítási kültséget.



#termék #sérülé mosógép
2016. ápr. 28. 16:04
 1/1 anonim ***** válasza:
Sajnos nincs mit tenned. Aláírtad a papírt hogy sérülésmentesen átvetted a készüléket, innentől kezdve pedig örülj neki hogy megjavították a gépedet és csak egy plusz szállítási díjat kell fizetned. Sok gyártónál törésre, sérülésre egyáltalán nincs garancia. Minden esetben a futár előtt kell kicsomagolni a készüléket és akkor nem lesz félreértést.
2016. ápr. 29. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!