Futár szolgálattal kiszállított termék sérülése Mit lehet ilyenkor tenni?
Figyelt kérdés
Egy boltból vásároltam egy mosógépet, amit a HDT futárszolgálat hozott ki. A termék be volt csomagolva, aláírtam h átvettem a terméket majd a futár elment, nem várta meg amig kicsomagolom. A kicsomagolás után szembesültem vele, hogy a termék meg van sérülve. Jeleztem a boltnak ahol vásároltam, elvitték a mosógépet megjavították és most újra ki akarják szállítani, és ki akarják fizettetni velem a szállítást ÚJRA!
Arra hivatkoznak, hogy azzal hogy aláírtam a szállótólevelet azzal elismertem hogy a termék sérülésmentesen került hozzám.
Mit lehet ilyenkor tenni? Se a bolt ahol vettem, se a szállító nem akarja magára vállalni a szállítási kültséget.
#termék #sérülé mosógép
2016. ápr. 28. 16:04
1/1 anonim válasza:
Sajnos nincs mit tenned. Aláírtad a papírt hogy sérülésmentesen átvetted a készüléket, innentől kezdve pedig örülj neki hogy megjavították a gépedet és csak egy plusz szállítási díjat kell fizetned. Sok gyártónál törésre, sérülésre egyáltalán nincs garancia. Minden esetben a futár előtt kell kicsomagolni a készüléket és akkor nem lesz félreértést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!