Metróban vettem egy gépet. És csak itthon néztem meg, hogy hiányzik egy csomó alkatrész a dobozból, mit szoktak ilyenkor csinálni a vevőszolgálaton, ha visszamegyek?
Mivel bizonyítod, hogy nem volt benne?
Bárki megtehetné, hogy otthon kipakolja a dobozt, majd visszamegy reklamálni.
Amikor az ember a garancialevelet lebélyegezteti, akármilyen csúnyán néz, le kell ellenőriztatni a dolgozóval a doboz tartalmát. Egy-két alkalommal már emiatt úsztam meg a tiédhez hasonló kellemetlenséget. Kínos, amikor az áruházi dolgozó nem találja pl egy porszívó résszívó fejét. Ilyenkor szépen becsomagolja, hoz másikat, kezdődik elölről a leltározás :D
Utólag szerintem bukó a dolog.
Az hülyeség,hogy utólag bukta a dolog,a TV-met mikor vettem(2éve),ki sem lehetett bontani, a garancia levelet külön adták,ez pár hónapja is így volt,mikor az egyik nagyon jó barátommal aki TV vásárolt.
Abban az esetben ha,nincs benne a táv vezérlő akkor azt is buktam?Szóval ez hülyeség szerintem.
Nyugodtan menj vissza és legyél felháborodva egy kicsit hidd el hogy megoldják a problémát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!