Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Lehet-e az, hogy egy 200. 000...

Lehet-e az, hogy egy 200. 000 Ft-os hűtő 2 év alatt elromlik?

Figyelt kérdés
Elromlott a 2 éves elmúlt Electrolux ENA38935x típusú hűtőnk. Sajnos a garanciája már lejárt. Járt-e így már valaki, hogy egy 200.000 Ft-os hűtő 2 év alatt elromlik?! Ha igen akkor mitcsináltatok? Előre is köszi.
2013. ápr. 4. 19:52
 1/5 anonim ***** válasza:

Minél több "újdonság" van benne (pl. no frost, soha nem kell leolvasztani), minél jobban programozható, minél szebb a kijelzője, annál inkább és hamarabb elromlik.

És a minél drágább, annál "sértődékenyebb", javítása ha egyáltalán lehetséges 20e-nél kezdődik.

Én az egyszerűbb szerkezetet választom, nem azért mert olcsóbb, hanem mert tovább bírja....

És bizony havonta-kéthavonta leolvasztom, ca. 2 óra...

2013. ápr. 4. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Salx Narval ***** válasza:
Így még nem jártam, de valószínű, hogy a szervizt hívnám, mármint, ha nem boldogulok. Amúgy mi a gond vele?
2013. ápr. 5. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 hűtőgépklinika válasza:
Bármilyen kategóriájú hűtőgép elromolhat, és el is romlik.Minél több alkatrészből áll egy készülék, minél több funkcióval bír, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a sok alkatrész közül valamelyik felmondja a szolgálatot. Ha nem így lenne, nem lenne szükség a márkaszervizekre. Csúnya ilyet mondani, de egy ilyen típusú készülék olyannak számít, mint az autók közt az Opel. Egy jó középszint.
2013. ápr. 5. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 hűtőgépklinika válasza:
Ha három éven belül van még , akkor még jár rá a szavatosság a fődarabokra. A többi pedig már nem olyan húzós árú, de a szavatossági igényt csak a márkaszervíznél lehet érvényesíttetni. A jótállási jegyen fel szokták sorolni a fődarabokat, pont ezen okból kifolyólag. Kell hozzá a jótállási jegy, valamint a vásárlási számla 3 évnél nem idősebb. Minden egyéb esetben fizetős a dolog. Mindenképpen érdemes megvizsgáltatni, ilyen korban azért még ennél a típusnál nem jellemzőek a súlyos hibák.
2013. ápr. 5. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Én másképp tudom, mert akkor 3 évig járna tulajdonképpen a garancia a fődarabokra.

Amíg a garanciánál (jótállás) az eladónak (szervizen keresztül) kell bizonyítania, hogy mondjuk berendezést rendeltetéstől, használati utasítástól eltérően használták és azért hibásodott meg, addig a szavatosságnál a panasztevőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás rejtett formában már a vásárláskor is megvolt.

Nem egyszerű a történet. Ezért nagy a különbség a garancia/jótállás/szavatosság között.

2013. ápr. 6. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!