Hogy érvényesítsem így a turmixgépre vonatkozó garanciát?
Figyelt kérdés
3 hónapja vettem egy Philips turmixgépet 20 ezer forintért. Kb másfél hónapja csak a bajom van vele, mert amikor ráillesztem a kelyhet az alsó részére, csomószor nem indul.
Anyukám elvitte a Philips szervizbe (ami amúgy a város másik vége, tőlünk tök messze) ahol elindult pöccre. Azt mondták, hogy így nem tudnak mit kezdeni vele. De ma megint negyed órát szenvedtem, mire sikerült elindítani.
Ennyi pénzért többet vár az ember, vagy ha már baj van vele, akkor legalább segítenének a szervizben.
Mit csináljak, hogy ne küldjenek el, ha újra elviszem.
2012. okt. 6. 19:36
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A garancia csak meghibásodásra vonatkozik.
Ha nem észlelnek hibajelenséget akkor nincs mit javítani.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!